Breitling Only Deel IX

Mijn allereerste Breitling (in 38mm!) vandaag gekocht van @Jooost. Bedankt voor het geduld met de luidruchtige peuter op de achtergrond. Ik hoop dat de oliebol het heeft goedgemaakt :+1:. Fijne snelle deal.

48 likes

Gefeliciteerd, echt een hele mooie Breitling dit :ok_hand:t2:

1 like

In m’n jonge jaren sprak Breitling me enorm aan. Dat nam af op den duur. Nu ze subtielere horloges maken ben ik weer fan! Ook echt even wat anders in de collectie.

4 likes

Inderdaad , die Top Time is echt lekker anders , wijzerplaat is echt heel gaaf :star_struck:
Veel draagplezier!

2 likes

Heel leuk en eigenzinnig stuk.

1 like

Van harte gefeliciteerd :partying_face: :partying_face:

Echt een prachtige horloge :smiley:

1 like

Verdorie ik had hem net gebookmarked :laughing:

Prachtige keuze, gefeliciteerd!

2 likes

Hier ook de Breitling om, lekker wat nieuwe aanwinsten hoor de afgelopen week :+1:t2::+1:t2::champagne:

17 likes

Haha ik ben blij dat ik heb toegeslagen. Prettig zaken doen met @Jooost. Hij heeft nog ander mooi spul tegen goede prijzen te koop staan ;).

3 likes

Zo meteen even de moeders in de bieb imponeren met mijn nieuwe Breitling :rofl:. We gaan voor de gelegenheid met een grote auto met chauffeur die kant op :bus:.

24 likes

Veel plezier ermee. Goede keuze. Het is een prachtig horloge.
Ik was zelf aant wijfelen om dit horloge over te kopen maar die twijfel is nu weg :man_shrugging:

Veel draagplezier :ok_hand:t2:

2 likes

Topper! Proficiat man, erg mooi model. :ok_hand:
Kun je je nieuwe chauffeur meteen wijzen op zn punctualiteit :sweat_smile:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige Colt!

2 likes

Colt :thinking:

19 likes

Dan toch met GROEN…

1 like

[quote=“a117123, post:3297, topic:564835, full:true”]
Dan toch met GROEN…
[/quote] :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Schitterend :star_struck:

Idem hier!

2 likes

Omg wat ernstig… maar even nog verder bijkomen van de feestdagen😂

2 likes

Ik vind hem prachtig, maar jammer dat hij 38mm is. Dat is voor mij te klein. In 42mm was het een no-brainer geweest.

3 likes