Ik heb veel te dikke polsen
![]()
Anders had ik de Martini gekocht, het is echt een prachtig model
Hier idem! Maar ben blij met wat ik heb. Draag ze met plezier al heb ik het meeste de Chronomat B01 42 om de pols.
Ik heb 3 horloges waaruit ik dagelijks kies (afhankelijk van de werkdag) en daar ben ik ook uitmate tevreden over ![]()
● de Navitimer 41 B01
● de Chronomat 42 B01
● en de Seiko Astron
Helaas is de Chronomat nog onderweg voor reparatie ![]()
Maar dat scheelt wel weer keuzestress ![]()
Blood diamond?
We have a Winner! ![]()
Is een Avenger toch?
Van harte! Had ook bijna toegeslagen. Alleen een nog licht aanwezige aversie tegen het merk en teveel chrono’s in de collectie hielden mij toch tegen. Fraai exemplaar.
Ja.
Ik ben helemaal om naar modern Breitling hoor.
Wát een tof merk en lekkere horloges!
Als ik zo blijf kijken naar dit merk gaat er binnenkort geflipperd worden voor een 2e ![]()
![]()
Die aversie had ik een beetje. Al was ik er vroeger enorm van gecharmeerd. De nieuwe weg die Breitling inslaat bevalt me wel.
Ik had die aversie ook een beetje. Maar laatst een keer in de Breitling store geweest in Amsterdam, waar de hele vibe van het merk en de mensen me erg aanstond.
Dat heeft me wel geholpen bij de keuze er toch eentje te kopen.
Het merk kwam op mij altijd over dat het voornamelijk over de looks gaat. En dat je het niet moet hebben over dat de balance bridge in caliber A beter is dan in caliber B. Voor elk merk zijn eigen publiek natuurlijk. Maar ben ook wel nieuwsgierig waar ik 7k op stukgooi behalve op de looks.
Wat heb je gehaald?
Een Endurance Pro ![]()
G-shock op steroïden ![]()
![]()
Jazeker! Ik zag nu ook een top time in het blauwe gedeelte hier op HF. Ook heel fraai als meer nette/gada Breitling.
Maarja dan moet er iets uit de collectie…