Breitling Only Deel IX

Ai, gemiste kans bij m’n zoon :sweat_smile:

3 likes

Hahaha vreselijk die reclame (mooi horloge ook, zeker weten)

1 like

21 likes

Ik was zelf altijd groot liefhebber van horloges met stalen band, maar Breitling vind ik doorgaans het mooiste op leer.

@Pomerans die Premier lijn is echt prachtig!

21 likes

20 likes

Erg mooi, maar wel weer echt een hoop number chopping op de plaat , ben daar geen fan van!

1 like

Loopt nog strak op tijd! :white_check_mark:

1 like

23 likes

Ik vermoed dat jezelf de enige zal zijn die zich daar aan ergert /druk over maakt / het opvalt!
Daarnaast zit dat deel van de kast meestal onder of dichtbij je mouw en kijk je er zelf ook niet op zodra je naar de dial kijkt!

M.a.w. ik zou me er niet door tegen laten houden als je het een mooi horloge vindt!

Die gouden uitvoering vind ik persoonlijk het mooist! Alleen jammer dat er geen wings op de dial zitten…:wink:

1 like

Da’s zeker een goed punt. Maar ik stel het als persoonlijk doel dat ik deze Premier pas toevoeg aan de collectie als er een Continental GT op de oprit staat :sweat_smile:

Zijn er ooit Premiers met wings uitgebracht? Voor zover ik weet zijn ze altijd met de B geweest. Meer wings is altijd beter, daar niet van :partying_face:

2 likes

Als “der Willy” vleugeltjes in zijn logo had gewild, dan zou hij het wel hebben veranderd. :roll_eyes:

2 likes

De wings heb ik al…de Continental GT nog niet :face_with_spiral_eyes:

19 likes

Dagje thuis werken vandaag. :innocent:

25 likes

Jou jas…stikjaloers Instant…

1 like

Vandaag de Runway 12 catalogus binnen gekregen (via het forum aangeschaft) als aanvulling op mijn Breitling bibliotheek :+1:

Edit:
Staat weer vol met schitterende foto’s zoals van de Navitimer Montbrillant 01 met een waarlijk schitterende caseback :star_struck:

ik wordt hier erg hebberig van :wink:

18 likes

Hahaha Thanks!
Misschien is die nog wel ergens te koop. Is een Parker van GOFRANK. :grin:

7 likes

31 likes

24 likes

Dat ben ik met eens, alleen de 1e Premiers rond 1950 ofzo hadden ook halve cijfers. Dus dan vind ik het weer ok ofzo… :sweat_smile:

1 like

Toch nog een beetje zon in deze koude dagen :yum:

23 likes