Mooie B-1 @appietouw ! ![]()
Hoe lang is men hier de Breitling ongeveer kwijt wanneer deze weggaat voor service?
Heb een maand terug de Navi langs gebracht in de dedicated Breitling boutique van S&C, maar tot op heden nog geen bericht gehad.
Nu snap ik dat er best wat tijd overheen gaat, zeker met de feestdagen net achter de rug. Stukje communicatie m.b.t. waar in het traject het horloge zich bevind, had wel fijn geweest.
Ben blij dat ik een zelfstandige horlogemaker in de buurt heb die JLC/IWC/Tagheuer/Zenith gecertificeerd is; 4 dec mijn El Primero afgegooid, 9 dec offerte met januari als verwachte gereeddatum.
Het horloge zat nog in de garantieperiode, dus daarom bij Breitling zelf aangeboden. Heb geen haast, maar iets van communicatie zou fijn zijn.
Heb je wel een mail gehad van
&
?
Meestal duurt de reparatie ongeveer 8 weken.
Mocht het horloge naar Zwitserland moeten, ga dan uit van min. 12 weken.
Herkenbaar… Daar heb ik ook last van in een Breitling store ![]()
![]()
![]()
Sorry voor mijn platte humor ![]()
![]()
![]()
Hahaha snap ik!
Handjes in de zak he. ![]()
Graag gedaan!
We zouden een apart B-1 subtopic op moeten richten, dat verdiend zo’n icoon als de B-1 wel vind ik!
Had zelfde ervaring bij de AD toen ik een rubber band zocht. Niet doen was het devies; die Fighter band is ‘de OG’ werd letterlijk gezegd! ![]()
Heb er uiteindelijk wel een lederen band voor laten maken door @vintage4all (aanrader!) voor de afwisseling. Maar de Fighter band staat ‘m het best en krijg ik ook te horen van m’n vrouw en anderen!
En dan met gaten in de voering?? ![]()
Daar denk ik uiteraard anders over ![]()
.
Den touwenkunstelaar @appietouw kan overigens een stukje handwerk ook wel waarderen denk ik ![]()
Dus dat zien de Breitling stores goed!
Ach er is ook al een Ana Digi , past de B1 toch mooi in. ![]()
Ja ken de kwaliteiten van Bernd, vakman! Misschien komt het er nog is van hoor @vintage4all ![]()
Yes, mail van in ontvangstname voor nazien in de garantieperiode wel ontvangen van S&C. Geen verdere info. 't is nu een goede maand terug. Ik wacht rustig nog even af. ![]()
Je wilt niet weten wat voor een voorstellen ik krijg
… ik dacht idd nog 1 x proberen anders gaat de prijs weer gewoon omhoog, want wat je ook vraagt het is altijd te duur ![]()
Zeer mooi exemplaar ![]()
Dank je !
Ik voel je pijn, daar heb ik ook last van ![]()
![]()
Mijn Chronomat is 12 december opgestuurd en nu ik nog een horloge defect heb, mis de Chronomat helemaal ![]()
Dan nog maar een plaatje voor de sfeer
Blijft ook een mooie verschijning, zo’n chronomat! ![]()