Breitling Only Deel IX

Kast en lugs zijn inderdaad recht dus “inblenden” met de pols doen deze modellen gewoon niet. Was in het verleden vaak ook puntje van kritiek bij mensen met kleinere polsen, dan valt het meer op. Heb zelf 19cm pols en dan is het echt geen enkel probleem.

Je hebt ze trouwens ook met arabic dial als je iets sportievere uitstraling wil. En in zeer beperkte oplage ook nog de bluebird met surprise…. surprise…. een blauwe plaat :laughing:

19 likes

Dankjewel @Mirage :+1:

17,5cm pols hier maar wel vrij plat. Zou moeten gaan…

Maar deze gaan we eerst wel even passen voor we blind van chrono24 bestellen :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd wat een knoeperd en wat een mooi leesverhaal veel draag plezier :star_struck:

Mijn beste,

Zo zo, wat een “Topper”.
Mijn complimenten!!

Gefeliciteerd dan ook met deze bijzonder fraaie Breitling.
Een levenslustig horloge, waar je “niet op uitgekeken raakt”.
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Vrede en alle goeds,
Coenraad.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

tof

WAUW! Om van te watertanden echt… Heel, heeeel fraai. Enorm veel plezier ervan gewenst!

Even bij van baal geweest

40mmm

42mm

Heel mooi horloge. Komt op de foto een stuk minder mooi uit vind ik

Toptime 38mm viel me een beetje tegen in het echt,
Ik vind de kast niet zo mooi. En de band voelt ook niet heel erg luxe aan

19 likes

Geef maar een belletje. En vergeet de Stellaas niet.

1 like

Ik ging voor de 42 mm en dan op staal en kocht een rubber band erbij om af te wisselen😎

1 like

Precies zoals ik hem zou nemen! 42mm groen, mesh bracelet. Heel gaaf! :heart_eyes:

1 like

Zo wil ik hem ook maar dan de 40mm

Grappig om te zien hoe de wijzerplaat veel meer “glimt” op staal dan op het groene rubber. Dan lijkt hij wat ingetogener en donkerder

Rubber met sluiting is €410 begrijp ik dus die koop ik er dan los bij.

Ik heb 3 jaar geleden de vorige SOH voor mijn 40e verjaardag gekregen.
Ik probeer mijn vrouw alvast wat in te masseren voor dit jaar (half maart):grimacing:

1 like

Gisteren de P51 Mustang en de Wit/zilveren Premier binnengekregen.

27 likes

Wauw mooie collectie meteen

1 like

Alleen nog een Navtimer erbij met lichtblauwe wijzerplaat.:grin:

2 likes

Breitling pasdag vandaag, haha. Ben net even in Enschede binnengestapt. Erg leuk geholpen, ze heeft me veel laten zien en een mooi boek meegekregen.
Kwam om de chronomat 36 te passen, maar die is echt te klein. Waarvan ik dacht dat 40mm veel te groot zou zijn was ik aangenaam verrast.

18 likes

Staat je prima die 40mm.

Die navitimer 41 is ook mooi.
Ik heb de chronomat gmt haalland ook omgehad met de meteoriet dial. Ook erg mooi

2 likes

Snap wel wat je zegt over de toptime, de lugs zitten wat op een vreemde plek waardoor het niet lekker draagt.

Met de bb54 loop ik te kloten over het draagcomfort, zo zie je maar wat kortere afgeronde lugs doen

Die heb ik alleen gezien op plaatjes, maar is zijn naam ook niet ergens zichtbaar op het horloge?

En de andere 2 kleuren chronomat nog

18 likes

Zijn die linker en rechter, op de wijzerplaat kleur na, hetzelfde model?

Secondewijzer is EH ipv de Breitling B.

Geweldig model de chronomat.

1 like