Breitling Only Deel IX

Is gebeurt 't vaker dat die dingen niet ingevuld worden naar jouw weten? Of is dit een bijzonder gevalletje?

Ik heb ook zo een, is toch geen probleem, garantie is toch voorbij maar geldt wel als bewijs van echtheid :ok_hand:

3 likes

Maar bij jou zie ik dan wel weer dat ie uit België komt. Bij mijn certificaat lijkt 't alsof ze random gaatjes geprikt hebben😂

Zwarte markt :rofl:

Mijn Avenger 44mm en 15,2 mm dik past er goed in hoor :+1:

8 likes

Ahaha zou wat zijn😂

Misschien juist gedaan om het onleesbaar te maken?
Om welke reden dan ook,

1 like

De Chronomat 42 B01, daar blijft de stalen band bol van staan. De SuperOcean 44, daar blijft de rubber band bol van staan. Beiden passen niet. De SuperOcean op staal past overigens wel.

De Avenger GMT op staal past wel, op leer moet je dan 1 gedeelte van de band uit de vouw sluiting halen, dan past hij ook.

1 like

:+1:t2:

31 likes

Heerlijk dat blauw :sunglasses:

1 like

22 likes

Iets minder zomers maar nog een prima dag voor de Kelly :grin::+1:

27 likes

:sunglasses:

29 likes

37 likes

Mooie band, welke is dit?

10 likes

Ik vind het belangrijker dat er stempels in het boekje staan en / of het service gedeelte is ingevuld.
Ik heb juist van alles foto’s genomen voor ik op reis vertrok.
Mijn navitimer komt uit 2007, wel zelf ooit nieuw gekocht. Mijn eerste en die gaat nooit weg. Maar ik vind het gewoon leuk een gedocumenteerd horloge te hebben.
2 grote service beurten en in tussen tijd twee keer na laten kijken. Enkel van de grote service beurten geven ze een stempel. De kleine nazichten hebben ze bij mij altijd op hun kosten gedaan, ook omdat het toen nog altijd inorde was en er geen werk aan was werdt er mij toen verteld.

25 likes

32 likes

Prachtig!

1 like

Aerospace pracht! :ok_hand:

25 likes

Op de vintage-Breitling toer…

21 likes