Breitling Only Deel IX

Dat is zeker begrijpelijk maar heb geen stempels van service erin staan. Volgens trophies watches zag hij d’r nog zo goed uit dat het horloge geen grote service hoefte te ondergaan. Daar hebben ze dan geen stempels bij gezet. Misschien omdat ze dan geen erkende breitling service point achtig iets zijn. In ieder geval houd het horloge nog altijd perfect de tijd en klinkt het nog altijd alsof de rotor heel soepel loopt dus ik ga d’r vanuit dat het goed is. Ben toen bij de breitling boutiqe in Sluis geweest en die zeiden dat als 't er nog goed uit zag bij trophies watches dat de volgende service pas weer moet gebeuren als d’r wat fout gaat in 't horloge en is dat niet 't geval dan gewoon over 6 a 7 jaar

25 likes

Toch op nato … niet perse beter … wel leuk voor afwisseling :grin:

25 likes

Nato vind ik minder (kleur) , maar wel een topfoto van het horloge!!

1 like

Galactica wissel.

24 likes

Na een weekje de SOH gedragen te hebben, vandaag de Navi weer even wat draagtijd gegeven.

26 likes

Net de band van mijn Chronomat volledig ingekort en op de vlindersluiting zo kort ingesteld… dat het nu niet meer mijn horloge is maar die van de vrouw :unamused:,

22 likes

Diverse oranje tinten zijn onderweg … :grin::+1:

1 like

Mooi toch, hoef je voor haar niks anders te kopen en kan altijd weer terug :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

Het horloge kreeg ook te weinig draagtijd.
Tot je er zoals nu weer mee bezig gaat en achteraf denkt Hmmm toch wel een fraai horloge die past me wel weer goed om de pols. :joy:
Wellicht is ze er snel op uitgekeken :face_with_monocle:

1 like

Die zijn kort!! :hushed:

Het lijken wel horlogeringen zo😁

2 likes

Ideaal geregeld zo! Kan, zeker zo in two tone, voor beide :grin:

1 like
1 like

Heel mooi!

04f1bcbe4ae525ea7117d98802f2ab410382c884_2_666x500

25 likes

Fijne zondag Breitlingers :muscle:t2: