Breitling Only Deel IX

Toch nog even gewisseld, afgelopen donderdag geopereerd aan de glablaas… en ik weet niet precies wat het infuus gedaan heeft maar nato voelt nu nog niet zo lekker :grimacing::+1:.

31 likes

Succes met het herstel!

2 likes

:point_up_2:

3 likes

Thnx, gaat best goed al merk ik dat de chrono ook zeer doet :joy:
Zit een vervelend plekje precies waar je je horloge draagt :grimacing::+1:

2 likes

Zeg maar nee, dan krijg je er twee? :crazy_face:

28 likes

Vet :yum::+1::+1:

Sterkte💪

1 like

23 likes

Long Island Ice Tea @ Beso Beach

26 likes

Horloge- en bandenwisseltje! :sunglasses:

26 likes

Alleen nog even een datumwissel doen om het af te maken. :wink:

Oh ja! :joy::joy::joy: was een dag in de war!

Gefixt! :+1:t2:

1 like

Oei, ik kan al je prachtige horloges zeer waarderen, maar deze band / horloge combo voel ik even niet!

1 like

Ik moet ook nog even wennen… :thinking::yum:

1 like

Ik heb dat zelf ook vaak, soms perfect en soms helaas maar blijft mooi dat je met een ander bandje de uitstraling helemaal kunt aanpassen :+1:.

20 likes

Welke maat band zit hier op?

Je kan niet alle pareltjes voor je zelf houden…… :wink:

Mocht iemand nog een ontzettend fraaie en zeer zeldzame chronomat zoeken…. Hij past helaas niet in mijn collectie, te veel gelijkenissen met de Thunderbirds chronomat:

De A13350 blackbird komt niet geheel verrassend vrijwel altijd met zwarte plaat. Deze blauwe plaat uit de advertentie met bijnaam bluebird is veel zeldzamer! Uitstekende conditie, supercompleet en inclusief een okselfrisse originele blauwe 20-18 Breitling sharkskin waar ze op chrono24 alleen al 500-1000 euro voor vragen ! Ik heb geen enkele connectie met de verkoper maar hopelijk doe ik er iemand een plezier mee….

7 likes

22mm :+1:

1 like

Ai die is idd geinig … ik zit gelukkig aan mijn max , moet er eerst weer wat weg :joy:

3 likes