Lijkt me toch iets fout in het uurwerk, 22.08u is erg vroeg voor het starten van de datum verzet.
Zei er iemand…
…vanwege twee B’s…?
Wat mij betreft is deze hieronder de eindbaas (sorry @Pomerans
):
Je gaat toch niet van een Breitling naar een G Shock zeker? ![]()
Het gaat wel om Aston Martin, die dingen lopen om de haverklap verkeerd. Als de auto GEEN olie lekt dan is er iets mis, dan is de olie op
![]()
Wrijf het er nog even in ![]()
Stuk goedkoper en onverwoestbaar
![]()
Dat lijkt me niet. (Kan uiteraard altijd)
Gewoon voor de foto de wijzers mooi gezet, alleen eerst de datum stand stukje gedraaid tijdens het uittrekken van de kroon.
Fotograaf heeft daarna niet goed opgelet en de na controle had ook te lekkere koffie om het op te merken…
Zeker 1 van de allermooiste… Als je dan toch moet zeuren … wit datum venster, maar hoort ook wel weer bij de tijdsgeest.
Prachtig ding, eindbaas waardig.
Daar had ik niet aan gedacht, ook omdat het mij nooit zou gebeuren als horloge nerd. ![]()
Ik verzet de datum zo goed als nooit.![]()
Draag het gekozen horloge vaak maar 1 avond/dag/weekend.
Kies veelal ook voor no-date.
Haha, het datumvenster mag dan wit zijn maar wat 'ie aangeeft is superstrak uitgelijnd en dus stukken beter dan de hedendaagse shizzle
:
Ook met het nieuwe geweld, blijft deze met afstand mooier en unieker! Enjoy
Vind m erg mooi.
Maar ook erg modern ogen
Niet perse slecht…maar ik mis de sfeer een beetje.
Nogmaals, erg mooi.
Maar ik hou het op mijn eigen modelletjes
Ieder zijn smaak inderdaad @Mozaiek ![]()
Ik neig altijd naar de Avenger en Colt hoek.
Terwijl ik een Chronomat 40 GMT prachtig vind, maar ik niet weet of ik deze echt ga dragen.
Waarom niet allebei! ![]()
Zijn leuke en erg verslavende horloges hoor! ![]()
De Chronomat in 38mm zou toch echt top zijn.
40mm kan prima hoor! Vind dit eigenlijk de mooiste maar mijn geldbuidel werkt even niet mee ![]()
Same here, ik vind hem ook mooi! Maar ik had stiekem gehoopt op een nieuw model in plaats van een paar leuke kleurtjes en een logo op een bestaand model.
Ik hou het ook maar bij mijn eigen modelletjes.