Breitling Only Deel IX

Grappig dat ze in deze de ‘Sporty’ B01 lepelen, terwijl alle andere Navitimers de ‘Elegant’ B01 hebben.

Weet iemand het verschil? Afgezien van 2 jewels minder en een andere afwerking. Zou denken dat minder jewels ook minder onderdelen/ functies zou moeten geven.

Daarnaast is er ook verschil in de Aston Martin editie op verschillende fotos. Je hebt @NOAD zn foto met 45 jewels en op de Breitling website staat hij met 34 jewels… :face_with_raised_eyebrow: nu ben ik het helemaal kwijt…

4 likes

Wat ik ervan weet is de Sporty goedkoper omdat het iets uit gekleder uurwerk is. Een “normale” 43mm Navitimer kost algauw € 9500,- (leren band).
En de Aston Martin € 10,500,- en is ook nog van titanium. Dus duurdere materialen en de firma Stroll moet uiteraard ook geld zien. Ik vermoed daarom een Sporty om de kosten te drukken.

Maar nogmaals ik heb wel smaak, maar geen kennis :laughing:

2 likes

Er gaat niks boven ouderwetse wings :wink:

14 likes

24 likes

Feeling blue…

20 likes

Geweldig, dat knalt er lekker uit zeg! :star_struck:

Lekker zomers kleurtje… nu al zin in.

1 like

Van de week gepast.
De kleur is super, maar wat me het meest opviel, is dat 'ie heerlijk plat is. Echt een topper.

Ik heb hem deze week ingeruild op een ander horloge dat ik te koop had. echt een heel leuk ding.

1 like

Deze vind ik ook mooi. Alleen weet ik niet wat ik van die steentjes vind :thinking::thinking::thinking:

Wat vinden jullie?

1 like

Een gedrocht. Sorry :rofl:

1 like

Sowieso alle horloges met steentjes is een no go! Snap niet wie dat ooit verzonnen heeft.

3 likes

@Tijner @Madhouse
Duikelijk, ik annuleer de bestelling :sweat_smile::laughing::laughing::laughing::laughing::rofl::rofl::rofl:

1 like

Duidelijk :sweat_smile:

Dus je laat je keuze van anderen afhangen???
Als jij het toch mooi vindt waarom zou je het dan niet doen

1 like

Nee, zeker niet :blush:
Ik had zelf nog niet echt mening, vandaar de vraag. Maar ik moest zo lachen om de reacties, dat ik dacht; ik zou hem maar wel besteld hebben :joy::joy::joy:

2 likes

Laat je door ons niet beinvloeden kerel

maar ik vind het wel lelijk :rofl:

Nee zeker niet :sweat_smile:
Ik vind een ongezouten mening altijd fantastisch. Vooral als het lekker droog is :rofl:

1 like

Haha doet me denken aan deze topper, stond te koop bij de Breitling outlet in Duitsland. Staat nu niet meer op hun whatsapp… zou iemand dit gewoon gekocht hebben?

155.000,- :flushed::flushed::flushed:
Dat kost mijn huis ook :sweat_smile:

Maar wat lelijk :rofl::rofl: dat snap ik ook niet wie dat koopt/draagt

1 like