Grappig dat ze in deze de ‘Sporty’ B01 lepelen, terwijl alle andere Navitimers de ‘Elegant’ B01 hebben.
Weet iemand het verschil? Afgezien van 2 jewels minder en een andere afwerking. Zou denken dat minder jewels ook minder onderdelen/ functies zou moeten geven.
Daarnaast is er ook verschil in de Aston Martin editie op verschillende fotos. Je hebt @NOAD zn foto met 45 jewels en op de Breitling website staat hij met 34 jewels… nu ben ik het helemaal kwijt…
Wat ik ervan weet is de Sporty goedkoper omdat het iets uit gekleder uurwerk is. Een “normale” 43mm Navitimer kost algauw € 9500,- (leren band).
En de Aston Martin € 10,500,- en is ook nog van titanium. Dus duurdere materialen en de firma Stroll moet uiteraard ook geld zien. Ik vermoed daarom een Sporty om de kosten te drukken.
Nee, zeker niet
Ik had zelf nog niet echt mening, vandaar de vraag. Maar ik moest zo lachen om de reacties, dat ik dacht; ik zou hem maar wel besteld hebben
Haha doet me denken aan deze topper, stond te koop bij de Breitling outlet in Duitsland. Staat nu niet meer op hun whatsapp… zou iemand dit gewoon gekocht hebben?