Breitling Only Deel IX

Net een mooie maat om te switchen en voor jezelf nog een paar van 44 mm dan helemaal top haha😀

1 like

Dat is toch de hier vaak aangehaalde ‘Holy Grail’?
Hét horloge, dat wanneer je die hebt, het hele verhaal klaar, over en uit is?

Ik heb (had) die ook, totaal onbereikbaar voorlopig/ooit (maar zeg niet ooit nooit!), maar begin er steeds meer aan te twijfelen of dat ook echt zo is. Er is zoveel moois!

2 likes

Gelukkig heb ik intussen gemerkt dat een duurder horloge mij niet perse meer plezier geeft.

Ik heb mijn grens bij max 10k … zeg nooit nooit , maar ik denk maar zo dat je toch altijd wel iets moois moet kunnen vinden voor dat bedrag :grin:

2 likes

De Holy Grail… bestaat die eigenlijk wel?
Voor mij persoonlijk niet, er is zo vreselijk veel moois te vinden.
Toch is er één die ik dolgraag wil hebben.
De Breitling Chronomat Frecce Tricolori, dat komt omdat ik onlangs een Breitling Chronomat Airborne 30 anniversaire op de kop heb kunnen tikken, eigenlijk een steal, in waarlijk nieuwstaat, perfect lopend!!
Door dit horloge werd ik gegrepen door de historie van de Frecce Tricolori en de prachtige afbeelding van het vliegtuig waar die gasten mee rondvliegen :sunglasses:

Dan moet de originele Chronomat van destijds erbij komen natuurlijk, ook deze heeft dat vliegtuig op de caseback.

Ik heb er al vele bekeken, maar allemachtig; hier kennen ze de prijzen van hoor…
Maar ooit,ooit…

15 likes

Alle twee toppers :+1::+1:

1 like

Ha Breitling liefhebbers,

Ik ben op zoek naar een moooe Superocean… Mochten jullie er 1 weten dan hoor ik het graag!!

Alvast bedankt!

3 likes

Die van mij was altijd een Breitling Chronomat, die heb ik nu in de nieuwe B01 42 versie. De Chronomat heb ik vroeger altijd gezien als de ultieme Breitling en nu nog steeds. Ik draag de B01 42 met liefde en krijg best veel complimenten, al doe ik het daar niet voor. Ondanks dat de nieuwe versie erg mooi is zou ik er graag nog een keer een Airborne bij willen hebben. Maar dan moet er wat weg en ben voorlopig nog steeds erg blij met de Avenger 44 GMT en SuperOcean 44 erbij. Dus mijn drang voor iets anders is al een tijdje enorm laag.

Mijn andere grail was een Rolex Submariner. Been there, done that in de vorm van een hulk (groene plaat met groene ceramic bezel). Een horloge wat ik nog steeds erg mooi vind hoor maar nooit met plezier heb gedragen door al die rare verhalen die je hoort.

3 likes

Tijd voor wat Navi geweld hier :sunglasses:

24 likes

De bovenste heb ik al, nu de onderste nog :wink:

1 like

Ik kwam deze uitvoering tegen en vond het ook vet dat ze een “Breitling jet team” uitvoering hadden gemaakt.

Ik ben ff uit de grote jongens, en wristcandy is voor mij net te ver om zo maar ff te gaan passen maar het blijft een mooie uitvoering.

12 likes

Deze is ook nieuw!

Avenger B01 Chronograph 42 - SB01462A1L1X1 | Breitling

16 likes

Had ik begrepen, met die oudjes moet je wat geluk hebben maar die versie is net wat te bekend zeker omdat die ook in alle oudere folders staat.
Wel super vet … maar of ze zijn afgedragen , of je moet je knip trekken :smiling_face_with_tear:

1 like

Zag m idd ook voorbij komen :heart_eyes::+1:

Die had ik ook gezien, en wilde die ook wel…
Past mooi bij mijn piloot, heeft dat embleem op zijn mouw…

Akelige hobby hoor :face_with_peeking_eye:

9 likes

Je maakt het jezelf ook niet makkelijk :grin::+1:

1 like

Oja …links laten liggen …

8 likes

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je die ook moet kopen, heb er ook een paar maar blijven gewoon in de box. Nu zag ik mijn Top Time Deus (is echt nog mint he) op chrono staan, die zijn echt van de pot gerukt daar met de prijzen die ze er voor vragen!
Zegt mijn vrouw, verkoop die van jou gewoon joh, pak je lekkere winst. En dat noemt zich horlogeliefhebber :smirk: :wink:

Mis wel bij de nieuwe Breitlings de oude vertrouwde box, maar ja nieuw is milieu vriendelijk he :grin:. Zou wel willen dat meer merken zich aan het maatje box Breitling zouden houden :+1:

14 likes

Gave Breitling Ferry, 1 van de 1500 zie ik?

De nieuwe box geloof ik wel maar een kleine Breitling reis etui mocht er van mij nog wel bij zitten, toch handig.

Ach nemen we die van de GS of een 1 van Ali maar :smiley:

1 like

Daar passen 3 Breitling boxen in, man ik word gek van al die boxen. Vooral de kisten nemen veel ruimte in :wink:

1 like

Haha ja klopt die oude nog! GS is ook iets met het milieu gaan doen sinds vorig jaar?

Maar het past :rofl:

14 likes