Kijk daar kan ik mee leven, je wilt echt niet weten hoeveel boxen ik heb, Teveel dus!!
Ze zijn nu juist nog redelijk betaalbaar. Er komt een dag dat de Italianen wakker worden en ontdekken hoeveel horloge met een flinke dosis chauvinisme ze eigenlijk krijgen voor een fractie van de prijs van een vintage sub, dan is het direct voorbij met de Frecce “koopjes”
Wauw🤩, wat een fraaie aanwinst (of heb ik een eerdere post gemist?). Erg mooie combi met die lederen band!
Thnx, is idd redelijk nieuw … en was heel even vertrokken naar mijn vrouw maar ben super blij dat ie terug is
Er was al een rubberband voor onderweg die ik vandaag kon ophalen.
Mooi met fijnverstel vouwsluiting, de originele band met vouwsluiting is ook mooi maar dit draagt nog net wat fijner en … niet onbelangrijk ik vind het mooier.
De lerenband is voor het najaar en winter
Kleur lijkt met dit licht af te wijken maar staat ra
Ook nog van alles gepast, valt niet mee om bij de spotjes mooie foto’s te maken.
Oef natuurlijk wel mooi maar goed dan zoek ik nog een sponser
42mm titanium, blijft ook vet … alleen de lunette ff laten matteren
Dit is de 42mm duo-tone … omdat de kelly zo goed bevalt wordt het wachten op een 40mm en wie weet mooi voor erbij …
Je ziet bij deze wijzerplaat wel mooi de bolling, geeft een vintage gevoel.
De kelly heeft dat ook maar wat ik zie … krijg ik niet op de foto vast gelegd
En nog wat inruilers
Eigenlijk moest die gmt zo met rosé goud zijn,dat we vet zijn
De rosé chrono met die plaat is heel cool
Patries is op rooftocht geweest in de horloge box van Joost
Poooh wat een gave klassieker!
Vraagje;
Stel ik zie op C24 een horloge met de mogelijkheid om een prijsvoorstel te doen.
Hoeveel % gaan jullie dan ongeveer onder de prijs bieden ?
Dan gaat de prijs volgens mij richting de 35 / 40 k … kan het wel mooi zijn maar had ik m laten liggen
Ja moet niet nog gekker worden
Goeie vraag maar ligt toch echt aan model en type en in hoeverre het model gangbaar/gewild of juist niet is. Is het een suggestie te starten met -20% en eventueel langzaam opbouwen, afhankelijk hoe graag je het wilt bemachtigen?
Als de prijs opzich netjes is een klein beetje om te beginnen 10% en dan afwachten, maar als je het gevoel hebt dat ze gewoon teveel vragen …het bedrag wat me wel oke lijkt .
Nee daar heb je een punt
Dit is geld genoeg wat je voor zo’n ding moet neerleggen