Breitling Only Deel IX

@Jooost en @Aristotle100

Ik had al aangegeven dat ik heel graag een Chronomat Frecce Tricolori wil toevoegen.
Ik ben dus al enkele dagen full time bezig om alle voorhanden zijnde info te verzamelen omdat ik meer wilde weten over de geschiedenis en diverse uitvoeringen.
Ik zag eigenlijk door de bomen het bos niet meer.
In 1983 kwam de eerste uit, op Rouleaux band, 39 mm en is dus de eerste generatie.
Deze is nagenoeg onvindbaar omdat deze slechts zelden word aangeboden, en er zijn er maar weinig van gemaakt, precieze aantal is onbekend en er is dus geen waarde aan te plakken.

De meest gangbare (4000 stuks en 39 mm.) kom je wel tegen, maar zelden in mint conditie
Ik zag er een, recente service á Euro 1350,= (aantoonbaar) originele box en papieren op de pilot band als origineel
Dit is dan de 2e generatie.
Vraagprijs Euro 4350,= met de mogelijkheid voor een prijs voorstel.

Er bestaat ook nog een 3e generatie maar die is eventueel voor in de verre toekomst, en is 44 mm. :thinking:

10 likes

In deze volgorde vind ik ze ook het mooist …
Snap dat van de eerste, die oudere rouleaux banden die al die jaren gedragen zijn kun je sowieso afschrijven… dus als je een mooie vind is de prijs begrijpbaar.

Tweede is ook mooi, ik zou altijd liever wat meer betalen voor een mooie dan een afgedragen waar ook kosten bij komen.
Zeker via internet lastig te beoordelen.

En let altijd op bij dit soort gewilde exemplaren dat het origineel is (niet nep / of wel origineel maar achteraf een tri-colore bedrukking).

Derde , kan maar wijkt toch best wat af van de eerste waar het om gaat … dan zijn er nog wel meer mooie specials te koop.

1 like

C24 geeft zelf aan als het te gortig wordt en dat de verkoper het dan niet zal accepteren, wat die dan ook niet zal doen in de regel… En ga ook niet argumenteren waarom het volgens jou een passend voorstel is, dat geeft alleen maar ruis

1 like

Schaap heeft er ook 1 in die prijs range … daar kun je heen en van te voren kijken.

Altijd prettig … misschien valt je zo’n 39mm wel erg tegen.

1 like

Heb even gekeken, is exact hetzelfde horloge als die ik zag op chrono, zelde foto’s en beschrijving, maar andere aanbieder…

1 like

Ik heb van horen zeggen dat chrono kosten voor de verkoper zo’n 10% zijn … dus bij ophalen rechtstreeks is er misschien wel wat mogelijk.

Is 6,5 %

1 like

Maar toch, naast je 44 airborne is 39 een aardig verschil.

1 like

Snap het al.
Het betreft exact hetzelfde horloge.
S&C Adverteert op C24 blijkbaar onder een andere naam

1 like

@Jooost heb jij net die sleutelhanger in het blauw aangeschaft?
Ben je me net voor :joy: :joy: :joy:

2 likes

“Aan een gewaardeerd lid” idd dat moet ik zijn , kan niet anders :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zag het toevallig net staan, dacht nog best geinig :+1:

3 likes

Gefeliciteerd met deze NA :wink:

2 likes

Thnx , en eigenlijk is de sleutelhanger best speciaal … ik zeur altijd om van alles bij Van Baal en heb ook zeker niks te klagen maar een sleutelhanger hadden ze niet :grimacing::+1:

2 likes

voor particulieren, voor bedrijven varieert het: verkoop je veel of weinig…

2 likes

19 likes

Klopt s&c verkoopt onder de naam watchdeals

2 likes

Interessant. Dank voor het delen!

1 like

16 likes

Blijft een topper :grin::+1:

1 like

16 likes