Breitling Only Deel IX

Zondagavond, niks op tv avond:

5 likes

Mooie omgeving. En Breitling natuurlijk :grinning:

2 likes

Klopt, ze lijken inderdaad steeds schaarser te worden!

Ik wilde er al een tijd een hebben en had de hoop al opgegeven tot ik er een bij een Oostenrijkse verkoper tegenkwam op een geel leren bandje met vouwsluiting. Niet mijn eerste keus, maar goed… na twee jaar niets gezien te hebben word je dan toch hebberig.

Berichtje gestuurd met wat vragen over de staat en originaliteit (waar ik eigenlijk het antwoord al op wist) en toen we bijna overeenstemming hadden over de prijs was een andere koper mij net voor. :sweat::confounded: Balen, maar dan was het horloge klaarblijkelijk niet voor mij bedoeld… :innocent:

Vervolgens zit ik ‘s avonds toch nog enigszins teleurgesteld op C24 naar het reeds gereserveerde horloge te kijken en zie ik als suggestie bij ‘horloges als deze’ een andere exemplaar bij een Duitse verkoper staan! :scream::hugs: En ook nog eens op een metalen band.

Dus… Geen moment getwijfeld en direct via de website van de verkopende juwelier de koop rond gemaakt. Inmiddels had ik via Marktplaats ook al een originele rouleaux op het oog (als alternatief bij het eerdere exemplaar met gele band) en die heb ik er direct achteraan gekocht.

Van beide aankopen heb ik nog geen moment spijt gehad. :star_struck:

7 likes

28 likes

Had de gele Frecce poosje geleden al weg gedaan omdat ik die andere gele chromomat gekocht had , de Deng Xiaoping “highflyer”.
Mijn Frecce was ook echt bizar snel verkocht aan iemand in Australië voor een prijs die ik als ik eerlijk ben niet eens voor mogelijk had gehouden. Genoeg liefhebbers over de hele wereld die reeds inzien hoe cool en leuk deze klassieke Breitlings zijn!
Maar probeer deze maar eens mint te vinden! :blush:

23 likes

Beetje klussen vandaag :blush:

20 likes

Heerlijk genieten

21 likes

43900€ !! Mooi horloge, ik dacht: mischien een nulletje teveel getypt.
Maar …. Hij meent het echt :flushed:

https://chrono24.app/breitling/bentley-gt3-limited-edition--id42277808.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

2 likes

Dan wil hij hem niet echt snel kwijt denk ik zo😂

1 like

Gelukkig ook niet zo mooi :grin:

1 like

26 likes

Heel gaaf (en bijzonder)! :star_struck: Een tijdje terug stonden er bij hoge uitzondering twee te koop op C24. Is een van die twee nu wellicht degene die jouw pols siert? :thinking:

1 like

Ben weer eens aan het kijken voor een 2e breitling, nu zag ik deze voorbij komen en zit rond de 2,5k. Hoor graag van jullie wat jullie ervan vinden en of jullie betere opties hebben. Moet chronograaf zijn en lichte wijzerplaat

9 likes

Gezien. Vind hem heel mooi.
Geen kennis van, geen idee of dit een juiste prijs is.
Iemand die wel een zinvolle reactie heeft :grinning: :rofl: :sweat_smile:

1 like

Dit is de Japan limited, als je die vindt voor 2,5, direct kopen!

1 like

Verkeerd gezien. Excuses. Niet gevonden :rofl: :sweat_smile: :sweat_smile:

Ja is dat zo’n goede deal dan? Dacht dat dit wel een gemiddelde prijs was voor dit horloge

Nog geen week geleden hier op HF eentje razendsnel voor 3450 verkocht. 2,5 is echt goedkoop en ik denk dat in de EU dat een mazzelprijs is. Of volledig afgeragd zonder aantoonbare service.

1 like

Uit China en/of Japan komt daar nog een dikke 21% bij hè :wink:

Ja dom zeg,helemaal niet aan gedacht door mn enthousiasme haha. Ja dan komt ie op 3k. Bedankt dat jij wel scherp bent