Yes, de J56321. En misschien zelfs wel de enige met Coral dial… Ze zijn destijds enkel met zwarte plaat geleverd maar met wat hulp en bemiddeling van Breitling zelf mocht er toch een oranje wijzerplaat met de juiste wijzers in. Ze vonden het zelf eigenlijk ook wel een heel tof uniek ding gelukkig
Die van mij kwam van een Japanse handelaar met steevast gigantische inventaris die geen idee had dat het wat speciaals was. Heb ‘m anderhalf jaar nu.
Niet om vandaagmaar plaats hem toch even. Deze komt binnenkort in het blauwe gedeelte voorbij draag hem te weinig.
Na exacte vier jaar nog altijd super blij met mijn Breitling Avenger!
Helaas kan ik nog geen foto’s plaatsen.
Gaaf model Tom en tijdmachine naar de (late) 90’s
Heeft de caseback een stukje ballon? Wel erg gaaf detail wist ik niet.
Bedankt! Ja dat klopt, erg gaaf verhaal wat erachter zit. Inderdaad helemaal 90’s
Ballon zit er zeker in, of het kan ook een stukje aluminiumfolie zijn uit de keukenkast
Mooie plaat hoor!
Blijft vet zo’n of ik moet zeggen, elke emergency…
De maat op papier schrikt een beetje af, toevallig heb ik aankomende donderdag eindelijk de kans er een om de pols te slingeren …
Ben benieuwd .
Ps: is een na van een kennis
Volgens mij is die van @Mirage een 43mm Emergency, stuk draagbaarder dan de huidige 51mm bonkers.
Maar even uit mijn hoofd 19mm dik …
We gaan het zien , ik schrik niet heel snel van grotere klokken maar die moet je wel eerst op je pols zien
15,7mm dik, valt best mee
Haha dat is echt n kanon
Goed dat ze 'm titanium hebben gemaakt, nogsteeds bijna 200gr