Yess kon het niet laten. Wel nog niet helemaal eruit of het een blijver is
Netjes! Proficiat!
Als hij niet voor jou is dan toch voor de baby daar, mooi speelgoed zo’n noodbaken
Heren, graag terug naar echte horloges!
Graag ook geen suggesties waar anderszins te koop is, het gaat hier over Breitling en niet over de dealers van al dan niet echte of nephorloges.
Dank.
Waar staan deze… Overloon?
Horloge past er prima bij!
Klopt, Tiger gaat weer naar Panzer museum Munster
Ik zou bij een goede horlogemaker gaan.
Leuk dat je ook een Emergency hebt! Die band zou ik alleen niet doen….
Een Emergency schreeuwt echt om een goed gevulde band! De kleur is het voor mij ook niet, maar dat is persoonlijk.
Heb deze band al vaker gedeeld (origineel Breitling) en doet het geweldig met een zwarte E.
Een kleurige diver pro van de Endurance familie kan natuurlijk ook perfect!
Thnx
Heb jij een zwarte croco ook ooit geprobeerd?
Groeten!
Doet het prima als thuiswerk horloge.
En die custom band van @vintage4all is nog steeds top! Zowel qua materiaal als draagcomfort. Mooi dik en vol, past goed bij de toch wel forse kast van de B-1.
Volgens mij moet iedere ‘normale’ band (doorn/gesp systeem) erop passen. Soms lijkt de band te dik maar met wat goede wil en stevig doorheen trekken moet dat lukken.
32 stuks nieuwe Chronomat 40 maar liefst. De kleuren vallen me zo op het eerste oog een beetje tegen. Misschien dat ze in het echt mooier zijn. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de six nations-versie betreft het geen limited edition. Maar ja, wat is daar eigenlijk de definitie van….
Ik heb toch een keertje lopen klooien met ik meen zo’n combi … al zal het de band met 3 gaten geweest zijn…. Misschien is die stugger.
Als je nog niks hebt zou ik voor de superocean sluiting gaan met snel verstel… altijd goed te krijgen ( 22/18)
De nieuwe rubberband met vouwsluiting op heritage zat bij mij of wat los of te strak …geen ramp maar dat snel verstel is dan wel lekker.
Zo … geinig, het scheelt ze hebben zo veel kleuren dat er altijd wel iets moois bij moet zitten