Breitling Only Deel IX

Ok ik vind displays in werking iets cooler, maar dat is geheel persoonlijk. Bij jouw kleur wijzerplaat blenden de displays ook wel iets beter in natuurlijk!

17 likes

Met heeft ook idd wel iets , nu even de chrono anders is het bovenste display nog leeg :grin::+1:

17 likes

Toch wel vet he, die Emergencies.
Heeft iemand hier de 51mm (gepast)? Dat lijkt me wel wat teveel van t goeie. De 43mm is een mooie maat.

2 likes

Ben het zo op papier met je eens, als ik er 1 tegenkom zal ik passen en natuurlijk een foto plaatsen …. Ben ook wel benieuwd

1 like

Heerlijk zomer horloge!

29 likes

Persoonlijk ben ik van mening dat de Emergency-II eigenlijk geen horloge meer is. Het is eigenlijk meer een PLB (personal locator beacon) die je toevallig ook om je pols kan binden en waar handig genoeg ook nog eens een display op zit voor de tijd.

Als je alle wristshots van de E1 van afgelopen dagen hier mentaal kan extrapoleren heb je een redelijke indruk als je dit als input neemt :smile:

Foto: Fratello Watches

11 likes

Prachtig ook zo op de stalen band !! Erg mooie foto!

Misschien was het idee dat de search & rescue helikopter direct op het horloge kan landen :laughing:

3 likes

Wel erg sketchy allemaal :wink:

3 likes

Hier was ik al bang voor :joy::+1:

2 likes

:rofl:

1 like

Een plaatje samen met de vrouw en een beetje rondhangen als een Sketchy dude :sunglasses:

22 likes

Stoelverwarming nog aan, maar t zonnetje laat zich wel al zien… gaat mooie dag worden

19 likes

19 likes

22 likes

Draag m niet vaak maar het is een beauty:

22 likes

19 likes

Ik ga ook even meedoen

Nu op zoek naar een leuke band. Iemand een idee?

Misschien al iets tussen mijn rommel gevonden

17 likes

Band en avond wissel.

15 likes

Oh vet, NA? Ze springen hier als paddenstoelen uit de grond!