Breitling Only Deel IX

Ik zou er even een maat bij zetten :wink:

Clasp 20 eventuele band erbij 22-20.
Gelukkig niet de 18mm clasp die is nog een stuk lastiger te vinden :face_with_peeking_eye:

1 like

Perfect :ok_hand:t2:

1 like

29 likes

En met een echt biertje erbij. Niet van die kattenzeik. Proost.

1 like

16 likes

Heb hetzelfde gehad met een Airwolf. Uiteindelijk moest het hele uurwerk vervangen worden a raison de 1150 euro :scream:. Hopelijk valt het bij jou mee :pray:

1 like

Pfff dat hoop ik ook!

1 like

19 likes

20 likes

Iemand ervaring met de nieuwe Diver pro strap VS de oude rubber straps?
Zie dat de nieuwe 22-18 ipv 22-20 zijn en kan me voorstellen dat ze wellicht nog comfortabeler zijn?:thinking:

In ieder geval is een 18mm deployment clasp nu ook een optie om naar te zoeken :grinning:

1 like

16 likes

De 22/18 voelt soepeler aan dan de 22/20 …
Natuurlijk omdat de band smaller af loopt maar ook omdat de band aan de zijkanten dunner is.
Maar kwa uitstraling vind ik op sommige horloges vind ik de oude dikkere banden mooier en op andere weer de dunnere.
Hangt er bij mij vooral vanaf hoe de dikte band tov de lugs uitkomt.

De 22/18 heeft intussen wel veel meer kleur keus wat ook mee kan spelen natuurlijk :+1:

1 like

7 jaar oud nu.

Benieuwd hoe lang de batt nog oempf geven zal.

17 likes

Thanks! Daar hebben we iets aan. Neig vooral door de kleurkeuzes naar die 18mm. Oude of nieuwe clasp maakt me dan niet zo veel uit, die nieuwe banden passen vast ook wel op de oude 18mm clasp.

1 like

Goedemorgen … nog steeds om de pols :grin:

21 likes

Goedemiddag. Net wakker uit de nachtdienst, meteen de Breitling om :facepunch:

21 likes

De ultieme value for money neovintage Breitling!! :ok_hand:t2:

1 like

Doen je displays het nog of ben je bang dat de helicopters meteen boven je hoofd cirkelen als je aan de kroon draait? :smile:

1 like

Alles werkt, vind het wel mooi rustig zo :grin::+1:

1 like