Iemand enig idee wat het kost om de verlichting in een airwolf te laten repareren?
Zo … spookte al langer … voor de afwisseling
En keuze genoeg
Voor de emergency ook ook meteen nieuw rubber

Die oranje crocoband is prachtig.
Ik heb eens wat lijntjes uitgezet om er een of iets gelijkwaardigs te vinden.
Kwam op internet deze tegen.
Lijkt er best veel op, wat vinden jullie?
Ik ben niet zo moeilijk … naast de standaard banden vind ik het leuk om iets totaal anders te kiezen … zeker met zo’n wit gouden klok met oranje plaat is het vet dat door te zetten.
En een bandje kan altijd weer gewisseld worden
Als ik heel eerlijk ben niet echt
Het is echt een soort Camel / Sand kleur, die van jou neigt veel meer naar oranje. Heb destijds ook flink gezocht naar iets wat er op lijkt maar is er gewoon niet. Los van de kleur is de band ook prachtig afgewerkt en echt behoorlijk gevuld. Zelfs nog iets dikker dan mijn OEM zwarte 22-20mm croco.
Zoals eerder gezegd wel knetter gevoelig voor water.
En met de huidige Coral plaat:
Onze Duitse vriend Gisbert op Mallorca heeft nog een NOS 20-18mm vouw liggen. Duur, maar band is het serieus waard! Zo’n fraaie kleur!
Nou… bericht van de dealer, horloge is niet door de eindkeuring gekomen en wordt opgestuurd naar Breitling Zwitserland… wat dat ook moge betekenen
Begin m een beetje te knijpen, als het uurwerk vervangen wordt is er weer een kans op meer issues… was zo blij met mijn probleemloze exemplaar
Kon nog wel een paar weken duren vrees ik.
Geloof het gelijk hoor.
Heb dezelfde ervaring met een lederen band voor m’n Galactic. Eerst een niet originele geprobeerd, was best oké en daarna de originele gekocht en verschil was goed merkbaar en vooral in de geur(!).
En v.w.b. de kleur van de croco banden geloof ik je ook gelijk. Ik ben behoorlijk kleurenblind.
Of de kleur van de band groen, lichtbruin of oranje is, ik moet het gokken!
Ah dan heb ik hele mooie exclusieve “GROENE” emergency voor je te koop … deze kleur heeft verder niemand
Blijkbaar kreggen de meeste “eerste” exemplaren een nieuwe module die volgens de laatste geruchten geen gebreken meer vertoont…
Zeegroen zeker (blauw)?
Ik hoop voor je dat je hem snel terughebt en er van kunt gaan genieten. Want wat is dat toch een extreem gaaf exemplaar.
Ik hoop het , ik lees verschillende berichten op de diverse fora maar we gaan uit van het positieve.
Wordt vervolgd