Toch handig 5000ft waterproof diepte in een zwembad! Ultieme Breitling vintage-vakantie knaller!
Breitling geel blijft toch geweldig
Hoe houdt dat bandje zich bij (en dan met name in en na…) een duik in het zwembad?
Ronduit fantastisch! Ik ben echt gek op “period correct” combinaties! Dit is de zwarte neopreen Diver van Breitling, 30 jaar oud en nog steeds hartstikke waterproof. Kocht m compleet ongedragen van een Duitser voor paar tientjes die ‘m al decennia in een laatje had liggen en het maar oude troep vond
Echt heel erg mooi!
Ook wel eens op zwarte croco geprobeerd ? Lijkt me fantastisch!
Nee, niet geprobeerd en ik denk niet dat ik het snel zou doen.
Ik had de stalen versie met staal en croco en daar is de croco ook nooit opgekomen.
Bij de B-1 hoef je alleen de kroon in te drukken. Bij de Aerospace moet je draaien met een bepaalde snelheid.
@DvdvTag Ik moet eerlijk zeggen dat ik het licht nooit gebruik, maar wel wil dat het werkt. (Soort tick van mij, als iets erop zit moet het werken.)
@DvdvTag Ik moet eerlijk zeggen dat ik het licht nooit gebruik, maar wel wil dat het werkt. (Soort tick van mij, als iets erop zit moet het werken.)
[/quote]
Nou dat heb ik dus ook eigenlijk vandaar de twijfel
Dan ‘gewoon’ zoeken naar een goede die volledig functioneert en wellicht met garantie als je bij een handelaar koopt.
Ik heb ook jaren lang vrees gehad om mijn ‘droom Breitling’ van vroeger jaren te kopen, juist vanwege de elektronica die inmiddels al heel oud is en de slechte verhalen erover die je al snel alleen maar tegenkomt als je googled.
Dat gezegd hebbende; als je je er dan meer in verdiept lees je ook al snel dat ze best degelijk zijn en er worden er heel veel aangeboden 100% werkend.
En als het echt niet anders kan vind ik het toch ook wel een geruststellende gedachte dat ze nog steeds gerepareerd en geserviced kunnen worden door Breitling.
Dat kost uiteraard wel wat, maar als het je grail horloge is, of één van de zoals bij mij, is dat iets wat je in kunt calculeren. En dan is beginnen met een waarvan alleen de verlichting niet werkt misschien wel een goede keuze. Kun je gelijk zien of die je bevalt en je brengt wat je ervan verwacht en mocht de liefde blijvend zijn, dan is sparen voor een volledige service ook prima en niets mis mee vind ik.
En als je dan daarna weer een 100% in nieuwstaat verkerend en werkend grail horloge hebt, geeft dan net zo’n goed gevoel als sparen voor en kopen van een nieuw (grail) horloge!
Ik heb m’n B-1 uiteindelijk bij B-O watches gekocht met een jaar volledige garantie. Geeft wel weer wat meer zekerheid.
Bij de Airwolf moet je ook de knop indrukken voor het licht.
Die hebben er nu ook 1 te koop maar wel met redelijk wat gebruikerssporen geloof ik
Ja. En zonder orginele band, doosjes en papieren. En dan vind ik ‘m best aan de prijs.
Ja dat is inderdaad wel jammer ja
‘Gewoon’ goed blijven zoeken en dagelijks scannen van blauwzoeken.nl, C24 en Ebay. En ticctacc misschien, die doen veel in Breitling ana/digi.
Grappig. Colt gmt?
Dik!!
De Colt gmt + geloof ik. refnr. A3237011.
Oorspronkelijk volledig gepolijst dus echt blingbling. Dat vond ik toen te veel van het goede.
Al weer heel wat jaartjes geleden via Nico Rijsman laten voorzien van een coating.