Mooie set , de twee chrono’s zijn toch alle twee 44 ?
Kun je zien wat een foto kan doen
Yep, de 2 chrono’s zijn 44 mm
De GMT is 43 mm.
Inderdaad foto’s vertekenen behoorlijk
Lekker man, goeie set.
Ik ben van 5 naar 3 gegaan.
Trio kan ik nog bijhouden, 5 is echt mega veel om aandacht aan te verdelen.
Dank je
Soms denk ik; ik zou er wel een bij willen maar tot op heden bevalt deze set mij prima en vind ik het wel goed zo.
3 stuks is eigenlijk gewoon genoeg en lekker zonder keuzestress te dragen.I
Een Navitimer Montbrillant Datora staat al heel lang op mijn lijstje en mocht ik die ooit in mooie full set tegenkomen en de financiënhet toelatenzal de GMT het nest moeten verlaten.
Ik ben wat rond aan het kijken voor een Superocean. Nu zie ik er online 2 voorbij komen met een digitale garantiekaart met daarop de naam van juwelier Pijnenburg uit Eindhoven en exact dezelfde datum. De een is een 42mm, de ander 44mm. Is dat toeval of klopt er hier iets niet?
Grijze dealers kopen meer horloges in 1 keer dan ons plebs dus is geen toeval.
Ah, de kaart wordt niet geactiveerd bij verkoop aan een consument, maar al eerder door de dealer?
De dealer is de klant voor Pijnenburg, dus ja.
Pijnenburg Eindhoven is intussen geen Breitling AD meer dus zal zijn rest voorraad gedumpt hebben ?
Dat zag ik ook. De datum op de digitale garantie is in beide gevallen 2017. En de dagen zijn ook exact gelijk.
Mijn navitimer is toe aan een vers glas en een beurtje. Enkele horlogemakers hebben al aangegeven geen onderdelen te kunnen krijgen die tijdens de service vaak sneuvelen (o.a. de chronowijzers). Dan dus toch maar naar breitling sturen voor onderhoud?
Heb je Timefix al geprobeerd?