Breitling Only Deel IX

Neem even contact op met

Ik heb net een old navitimer gekocht die daar net terug komt van een service.

1 like

Whoops

Posten zonder plaatje kan niet he

Ff momentje alvorens de dagelijkse ronde tuinonderhoud

15 likes

Goeie. Totaal niet aan gedacht. Ex breitling medewerker als ik me niet vergis.

Deze hou ik in gedachten!

2 likes

Klopt. Ik heb een Navitimer bij hem laten servicen en ben met een Airwolf bij hem geweest en allebei naar alle tevredenheid volbracht en goede prijs.

2 likes

22 likes

Daar speel ik dus ook al een tijdje mee, maar dan terug naar een 2 horloge collectie, 1 automaat en 1 ana/digi. (En unlimited G-shocks!:innocent:)

De Galactic, Aerospace en Oris 65 eruit.
De B-1 houden en dan een bicolor Breitling er voor terug met als alternatief daarvoor een DJ of YM.

2 likes

Ik merk dat los laten altijd het ding is.
Eenmaal weg ben ik het horloge eigenlijk altijd per direct alweer vergeten.

Uit het oog

2 likes

Zolang je het leuk vind als een horloge weer om je pols gaat is het toch prima :+1:

Van mij mag eigenlijk altijd alles wel weer weg na een veel te korte tijd , niet omdat ik ze niet meer mooi of geinig vind maar omdat er altijd weer wat anders moois voorbij komt :face_with_peeking_eye:

Het stopt nooit , wat je ook doet :joy::+1:

3 likes

Gelukkig weer terug van de horlogedokter! :yum:

26 likes

Heb ik niet zoveel last van eerlijk gezegd. Ik heb 3 mooie Breitlings en zou niet weten wat ik nog aan de collectie toe zou willen voegen. Ben er helemaal happy mee en vind het nu al lastig ze alle 3 voldoende aandacht te geven.

Maar goed, dat zeg ik nu 
 :smiley:

4 likes

Dat is dus mijn punt. Heb nu 5 ‘goede’ horloges waar ik mee moet rouleren. En dan ook nog m’n 4 G-shocks, waar ik serieus gek op/van ben en die ik vreemd(?) genoeg met net zoveel plezier draag als de Breitlings. Gewoon omdat ik ze mooi vind.

Wat een problemen zeg
. :roll_eyes::face_with_peeking_eye:

En dan heb ik ook al een paar keer hier geroepen de Aerospace nooooit meer weg te doen omdat ik die nu al 2x heb gekocht

3 likes

Heb ik ook hoor , zou eigenlijk best kunnen leven met alleen m’n 2 Breitlings en m’n G-shock’s :muscle:t2:
Vind het allebei gewoon stoere merken.

2 likes

Ik heb een paar jaar geleden ook zo’n periode gehad, het duurt een tijdje en dan verdwijnt het langzaam en houden we alleen nog maar 2 of 3 uitzonderlijke modellen over in onze ogen
 je zult zien dat we altijd terugkomen bij onze jeugdliefdes :joy:

9 likes

Heb je een foto van je Aerospace? :grimacing:

1 like

Ff zoeken en:

1 like

Uiteraard. Maar @JoBe was me voor! :grin:

1 like

Goedemorgen :grin:

23 likes

Mogguh

Vandaag krijgt deze gezelschap van de Avenger 43 op leer.

22 likes

Mooi hoor! Maar net te groot voor me ben ik bang. Niet dat ik er vanuit ging dat ik de jouwe even kon kopen :slight_smile:

1 like

Hij draagt best ‘klein’ hoor. Vrij plat en heel licht door het titanium.
Ik heb wel ~20cm polsen

1 like