Neem even contact op met
Ik heb net een old navitimer gekocht die daar net terug komt van een service.
Neem even contact op met
Ik heb net een old navitimer gekocht die daar net terug komt van een service.
Goeie. Totaal niet aan gedacht. Ex breitling medewerker als ik me niet vergis.
Deze hou ik in gedachten!
Klopt. Ik heb een Navitimer bij hem laten servicen en ben met een Airwolf bij hem geweest en allebei naar alle tevredenheid volbracht en goede prijs.
Daar speel ik dus ook al een tijdje mee, maar dan terug naar een 2 horloge collectie, 1 automaat en 1 ana/digi. (En unlimited G-shocks!)
De Galactic, Aerospace en Oris 65 eruit.
De B-1 houden en dan een bicolor Breitling er voor terug met als alternatief daarvoor een DJ of YM.
Ik merk dat los laten altijd het ding is.
Eenmaal weg ben ik het horloge eigenlijk altijd per direct alweer vergeten.
Uit het oogâŠ
Zolang je het leuk vind als een horloge weer om je pols gaat is het toch prima
Van mij mag eigenlijk altijd alles wel weer weg na een veel te korte tijd , niet omdat ik ze niet meer mooi of geinig vind maar omdat er altijd weer wat anders moois voorbij komt
Het stopt nooit , wat je ook doet
Heb ik niet zoveel last van eerlijk gezegd. Ik heb 3 mooie Breitlings en zou niet weten wat ik nog aan de collectie toe zou willen voegen. Ben er helemaal happy mee en vind het nu al lastig ze alle 3 voldoende aandacht te geven.
Maar goed, dat zeg ik nu âŠ
Dat is dus mijn punt. Heb nu 5 âgoedeâ horloges waar ik mee moet rouleren. En dan ook nog mân 4 G-shocks, waar ik serieus gek op/van ben en die ik vreemd(?) genoeg met net zoveel plezier draag als de Breitlings. Gewoon omdat ik ze mooi vind.
Wat een problemen zegâŠ.
En dan heb ik ook al een paar keer hier geroepen de Aerospace nooooit meer weg te doen omdat ik die nu al 2x heb gekochtâŠ
Heb ik ook hoor , zou eigenlijk best kunnen leven met alleen mân 2 Breitlings en mân G-shockâs
Vind het allebei gewoon stoere merken.
Ik heb een paar jaar geleden ook zoân periode gehad, het duurt een tijdje en dan verdwijnt het langzaam en houden we alleen nog maar 2 of 3 uitzonderlijke modellen over in onze ogen⊠je zult zien dat we altijd terugkomen bij onze jeugdliefdes
Heb je een foto van je Aerospace?
Heb je een foto van je Aerospace?
Ff zoeken en:
Het moest ervan komen; een Aerospace Evo. Ik heb et al eens een gekocht, nieuw en na 8 maanden weer ingeruild op een Datejust II. Maar het knaagde, had sinds eind jaren 90 al een zwak voor de B-1, de combinatie van analoog en digitaal vond en vind ik nog steeds woest aantrekkelijk. Mooie dial, super ontspiegeld en helder glas. De Aerospace tikt veel van mijn hokjes aan! Dus al sinds het afscheid in 2019 bleef ik er toch telkens naar kijken en zoeken, maar nooit aangeschaft. Begin dit jaar hadâŠ
Uiteraard. Maar @JoBe was me voor!
Mooi hoor! Maar net te groot voor me ben ik bang. Niet dat ik er vanuit ging dat ik de jouwe even kon kopen
Hij draagt best âkleinâ hoor. Vrij plat en heel licht door het titanium.
Ik heb wel ~20cm polsenâŠ