Breitling Anthracite military calfskin Strap 521X-PO
Als het goed is
Breitling Anthracite military calfskin Strap 521X-PO
Als het goed is
Mooi setje zo, gefeliciteerd
Bam! Daar istie dan! Gefeliciteerd!
Super duo zo samen bij elkaar … erg vet
In mijn vakantie ben ik een dag, met mijn vriendin, naar Amsterdam geweest. Uiteraard even langs de Breitling store geweest, zeer fijne winkel en leuk personeel. Bij binnenkomst werd ik direct aangesproken door een werknemer die dezelfde Chronomat (ook in het groen) om had, dus dat klikte meteen . Een andere werkneemster nam mijn vriendin mee om een Navitimer te passen
. Daar was ik uiteraard blij mee, zij draagt geen horloges en ik wil haar heel graag eentje aansmeren.
Vervolgens heb ik een Datora gepast. Wat een horloge!!!
Daarnaast ook de 140 years super Chronomat van 59.000,- om gehad (geen foto gemaakt helaas ). Die vind ik niet zo mooi, ik heb liever de Navitimer van deze serie.
Ik hoop deze Navitimer nog een keer te mogen passen. Helaas niet binnen mijn budget
Maar je moet ook wat te dromen/wensen hebben
Mooi ding zeg!! Welke ref is dit? En wat een sabel die enorme witte chono-wijzer! Erg leuk detail, nou ja detail….
Valt in real live eigenlijk niet eens op …nog niet zo opgemerkt iig.
De foto is natuurlijk zo geschoten dat licht er mooi opvalt, dan licht dat witte ding wel op ja…
Ref D30022
Ah dus toch een 38mm navitimer. Ze dragen ronduit fantastisch!
Wat mij betreft staan de oude superoceans op eenzame hoogte qua value for money vintage Breitling, maar de 38mm navitimers beslist op plek 2! Zo leuk!
A30022 Patrulla Aguila
Mooi gefeliciteert.
Mooie combi! Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Plaatjes gaan niet helaas.