Breitling Only Deel IX

Zal ik eens kijken. Ik heb zwart rubber 20/18 en ik heb de 18mm vouwsluiting.

Ik ken kijken of dat past

20 likes

Nu het toch over banden gaat; ik denk eraan om de Avenger strap met de zwarte stiksels erbij te nemen (die van de nieuwe 42)

Gaat die 1 op 1 met doornsluiting op de Avenger 43? Ook de sluiting kan ik gewoon wisselen?

Heb nu de lengte maat 120 van band op de 43 is dat dan standaard? Zag dat er ook een 125 (large?) was. Geen idee wat smal dan is maar ik ga deze kiezen ivm smallere pols.

Zag dat retour sturen kosteloos was bij Breitling maar liever in eens goed vandaar de vraag :wink:

Bedankt alvast en fijn weekend.

2 likes

ik heb een 657 XL , het is 130+80mm

636XL = 125 + 85mm

521XL = 125 + 85mm

109WL = 130 + 90mm

535XL = 125 + 85mm

18 likes

Oke dankjewel! Het is misschien mogelijk dat 120mm toch al de small is dan.

Anders bel ik V Baal wel eens een keer.

Dat heb ik ooit gehad van Breitling maar het is al jaren geleden

strapp length for tang type

1 like

Dankjewel. Is hier nu 120/70 tegenwoordig maar dan gok ik op small.

Blij mee!!

25 likes

Ik ben benieuwd :slight_smile:

1 like

Hè jammer, hoopte dat je hem wilde verkopen :grimacing:

1 like

Gaat volgens mij gewoon hoor

1 like

Geweldige combinatie met de accenten die ook weer in het horloge terugkomen :ok_hand:

Ik heb meteen doorgepakt en de band met zwarte stiksels besteld.

Kan eventueel ook nog op de 42mm maar die stalen bracelet is perfect met de snel verstelling dus deze gaat op de 43mm.

3 likes

Breitling is toch ook merkbekeving? Althans voor mij wel :slightly_smiling_face:

3 likes

Uiteraard bij mij ook! :smile:Wat ik probeerde te zeggen was dat de merkbeleving van Breitling in dit geval niet sterk genoeg was en kon voorkomen dat een super zeldzaam horloge wat maar nauwelijks duurder was dan het gewicht in goud nogal bruut omgesmolten werd. De handelaar kon er geen koper voor vinden, alle geelgouden Emergencies staan doorgaans jaren te koop.

3 likes

Fijne zondag Breitlingers :+1:t2:

19 likes

Vanzelfsprekend :grin::+1:

Fijne zonnige zondag, Breitlingers!

25 likes

Hoe ziet dat er langs voor uit?

1 like

Mag ik vragen welke dit is? Volgens mij heb ik die ook heel kort gehad en toch geruild (vanwege quartz allergie :upside_down_face:) voor Avenger gmt 2. Maar het was achteraf toch wel n gaaf horloge

18 likes

Dizze

17 likes

Hoe bedoel je? Op de sluiting kijkend?!

Ik zal opnieuw pakken en meer foto’s maken