Breitling Only Deel IX

De productiedatum hoort toch op de kast te staan, onder de “6” tussen de band en kast…?

Ik zie bij de Navitimer geen datum (band heb ik verwijderd).

Bij de Chronomat is op deze plek wel een datum aanwezig (weeknummer en jaartal)

Is er iemand met een Navitimer, vanaf 2022, die er wel een datum heeft staan? Als ik weer een uitzondering heb, ben ik bang dat de kast een keer vervangen is :exploding_head:

8 likes

24 likes

Waar zou dat moeten staan?

17 likes

Onder de bezel, tussen de lugs.

2 likes

Geweldig horloge, ik ben geen fan van de band.
Wat is de referentie van dit horloge, ga ik er eens naar kijken ?

1 like

Wat een prachtige kleur wijzerplaat!!!
Is deze 41 of 43 mm…
Die van mij is 41mm, maar die van jouw lijkt groter op de foto.

Vaak staat de datum inderdaad tussen de lugs.
Voor zover ik weet staat de datum ook vaak op de endlink van de band, bij de lugs dus.

1 like

Op mijn de Navitimer onvindbaar… Ik hoop dat dit normaal is bij de Navitimer. Vandaar de vraag :laughing:.
Als ik de enige ben met dit “issue” dan word ik aardig zenuwachtig :sweat_smile:

Bij de Chronomat is de datum zelfs met stalenband zichtbaar.

Staat momenteel op staal, maar ik herinner me niet dat daar iets staat. Is gewoon brushed volgens mij.

14 likes

A44355 Crosswind Special Sport

Dank je !!

Even snel gekeken op C24 maar staan er in NL niet veel te koop.
Op MP wel een paar, ik ga eens even rondkijken !

2 weken geleden is de stift van mijn SuperOcean afgebroken. Hij is 6 maanden daarvoor voor service bij Breitling geweest. Inmiddels is het horloge weer opgestuurd naar Zwitserland. Geen idee hoe dit zomaar kon afbreken aangezien ik er altijd voorzichtig mee ben. Iemand hier ervaring mee? Hopelijk is hij snel weer retour zonder al te hoge kosten.

Als iemand een geinige limited zoekt, ik was er voor wat anders maar mooie klok en een limited van slechts 104 … bij van Baal

19 likes

Blijft natuurlijk mechanisch … soms misschien gewoon wat pech.
Zou er niet teveel achter zoeken …

Wat gewissel in de collectie … de blauwe heritage beviel zo goed maar @Patries is er ook blij mee dus nu na twijfel …
Geen tweede blauwe kelly maar de zwarte uitvoering :grin:

19 likes

De kleur springt er lekker uit :star_struck:
Ik heb alleen niets met NFL…

2 likes

Wat een knaller… voor bevrijdingsdag?

Lijkt wel op de oranje NFL (Cincinatti Bengals)

4 likes

En ik ben hard aan het sparen voor nog een Navitimer of een GS…

1 like

Yep, dat kleine logootje valt amper op en is best geinig… kleur is super … alleen jammer dat het allemaal geld kost anders was het niet moeilijk :grin::+1::+1:

1 like

Daar staat niks!

9 likes