Denver Broncos
Top, bedankt voor het kijken/controleren.
Ben ik weer rustig
Ondanks dat het NFL logo klein is toch een flinke aantasting van de coolness factor wat mij betreft. Wel een leuk kleurtje!
Logo van een stoer clubje straaljager-piloten hoort prima thuis op een Breitling wijzerplaat, maar al het andere not so much!
Ze kregen de kans voor 1 , en deze versie tussen alle andere die hier in Nederland in de collectie zitten springt er echt uit …
Kan me niet voorstellen dat dit niet verkocht wordt.
Naar Zwitserland ?
Kunnen ze dat niet hier in Lijnden ?
Hebben jullie tips bij het maken van de keuze voor een horloge? Ik heb nu een avenger 43mm en een seiko voor als de kans op schade wat groter is. Nu wil ik er graag nog een breitling bij maar ik kan maar niet kiezen en vind er redelijk wat mooi. Ben nu aan het kijken voor bijv een B1,een superocean A13340 maar ook een Navitimer is een kanshebber of word het toch een chronomat. Wat is volgens jullie echt een no brainer voor elke Breitlingofiel?
Alle drie mooi , bij de navitimer zou ik in gedachten houden dat het horloge net wat minder waterdicht en robuust is tov de andere twee .
Ana-digi is vet … maar bij de oudere moet je een beetje geluk of in ieder geval geen pech hebben.
Blijft de superocean over
Persoonlijk zou ik de ana-digi voorlopig laten voor wat het is…
Ik zou een oer Breitling zoeken zoals een Navitimer, dat is een Breitling met historie
Met de anderen eens, voor een nette Navitimer gaan - is erg veel keus in dus moet wel te vinden zijn. Een echte icoon!
Anders wellicht een Chronomat om wat meer waterresistentie te hebben.
Als ik de keuze had, dan zeker de Navitimer. Echt een Oer-Breitling. Zoals @gvr55 ook al aangeeft
Plaatje voor de sfeer🤩
Pooh mooi ding, gefeliciteerd
Is dit een 41mm?
Thnx, nee de 40mm
Nice
Misschien ook wel belangrijk welke vind jezelf het mooist?
Je eigen smaak en wens prevaleert natuurlijk.
Let wel ik vind dat een Navitimer in elke Breitling collectie hoort, ik spaar nu voor een Navitimer Montbrillant Datora.
Hou er echter rekening mee dat een Navitimer maar 30 meter waterdichtheid is, concreet betekent dat helemaal niet met water in aanraking laten komen.