Geinig, van niks naar meteen breitlings sleutelen
Zijn wel twee bijna dezelfde foto’s
Ik maakte wel een geintje, maar wat houdt het in ?
Ben eigenlijk wel benieuwd
Dat is eigenlijk het probleem van een Navitimer, bij bv Omega zou 30m gewoon tot die diepte kunnen;
Hoe mooi en uber-Breitling navitimers zijn kwam ik gek genoeg ook pas vrij laat in de hobby achter. Waterdichtheid wel een dingetje ja, een glaasje water drinken met een navitimer aan de pols is eigenlijk al linke soep
Regen is ook geen probleem, zwemmen is een ander verhaal. Ik zwem sowieso niet met een horloge om.
Zie link wat er over op de Breitling site staat:
Jammer hoe het per horlogefabrikant verschilt wat 30m/50m/… betekent, het testen lijkt me toch uniform?
Ja dat klopt. Met de overige modellen van Breitling gaat dit ook goed. Alleen de Navitimer is een geval apart
Een workshop en een lunch.
Ik weet t niet precies maar laat me graag verrassen.
Mn petje is inmiddels ook versleten dus misschien kan ik ook meteen een nieuwe oppikken
Hoe bevalt deze? Vooral qua vergrootglas…
Ik vind dit een prachtige horloge
Ja dit is een prachtige Breitling
Ook al is het geen ‘echte’ Navitimer ik kan deze ook heel erg waarderen door de eenvoudige dial:
Voor de Superocean vind ik deze nog steeds tijdloos. Misschien komt die er nog wel eens. 42mm
Is het rubber van je kroon? Of heb je hem vervangen?
Bedoel je dat andere Breitling modellen 50m of meer hebben, zo ja 30m getest zou wat mij betreft ook met water in aanraking mogen komen (zwemmen dus ook aangezien dat echt niet verder gaat dan 1m diep).
Zijn alle numerals lumed?
Zeker , ik snap alleen niet waarom ze hebben gekozen voor een 21mm lugmaat