Amazfit GTR
Bizar hoe een Garmin van €1k een belabberde ‘digitale Breitling’ heeft en zo’n relatief voordelige smartwatch als de Amazon zo’n mooie heeft!
Dit was hem op de Garmin…
Geinig…… ik heb de Amazfit T Rex pro hartstikke leuk ding om echt alles mee te doen.
En tatatatadaaaaaa
Mijn 3de Breitling
Ik zou deze weleens willen passen iemand ervaring met de nieuwe navitimer? Ook qua gebuik en waterdichtheid? Hoe is de betrouwbaarheid van de bo1? Thanks!
Volgens mij de grootste moeilijkheid van de waterdichtheid van de Navitimer is de draaibare lunette. Dat schijnt de enige reden te zijn waardoor ze de Navi niet naar een hogere WR krijgen hoorde ik een keer in een interview.
Wel een schitterend horloge hoor! Ik ben er ook vliefd op.
Breitling Navitimer B01 2022 is een geweldig uurwerk.
Ik heb de 46 mm model met stalen band groene wijzerplaat.
Degelijk…je voelt dat je een uurwerk om je pols hebt… het zit goed…
Het is ter nagedachtenis van 70 jaar Navitimer… het Wings logo klikt zeer zeker… en zou op de andere modellen minder goed passen.AOPA vleugels dus…
Afwerking gepolijste en geborsteld materiaal…
Datum gekatapulteerd naar 6 uur…effe wennen maar dik oke…
Bezel bidirekt, dus draaibaar in beide richtingen… 70 uur gangreserve…
De glasbodem is magnifique… iedere dag moet ik eens gezien hebben…Lugs zijn kort gehouden zodat hij perfekt past om de pols… heerlijk om dragen. Bericht aan Mheldoorn…
Ohja! Deze had ik al eens voorbij zien komen nu je het zegt! 30m zal je toch wel je handen mee kunnen wassen neem ik aan? Ik ga er toch niet mee zwemmen of douchen, maar wel handen wassen , bbqen , door de regen lopen etc. De normale dagelijkse dingen
Thanks! Goed om te horen dat hij zo goed bevalt. Ik wil zelf de 43mm gaan passen omdat dat iets beter aansluit bij mijn polsen. Maar wat is die groene kleur gaaf zeg!
Ja lijkt mij ook hoor! Want er zit tenslotte wel een gasket tussen. Het is vast niet zo dat er een kier zit als je vanaf de zijkant kijkt.
Ik kijk net terug naar jou pas sessie uit de link. Nu weet ik het weer! Had daar ook op gereageerd. Die zilveren sunburst van die 43mm… heb je nog plannen om hem aan te schaffen?
Haha ja dat klopt! We hadden ook nog PB contact daarover. Ik blijf het schitterende horloges vinden… maar er is wel iets tussengekomen. Wat toch wel meer richting m’n grail gaat.
Maar nog steeds als ik die zilveren 43mm Navi zie… onwijs levendig en stijlvol.
Oh?? Ben nu wel heel benieuwd!
Mezelf quoten. Enkele dagen later hier op het forum toch een zo goed als nieuwe Colt kunnen overnemen. Men eerste breitling is een feit en de eerste indrukken zinn dan ook zeker positief. Plaatje voor de sfeer.
Gefeliciteerd met je NA! Mooi horloge. Nog in erg mooie staat zo te zien.