Ja, dit zit fijn he! Deze band staat de Aero heel goed.
Ik heb de app geinstalleerd…ik heb filmpjes gezien op YT…amai…heel interessant.
Heb het gedaan…maar ik deed het niet goed…lijntjes niet naar het midden gebracht…en saven…
Morgen zal het beter lukken…
In ieder geval bedankt…kan het zelf proberen bij mijn oudere watchen…ben benieuwd…en ja…ik ben een pietje precies…ik zal goed opletten wat ik doe…
Succes! Gewoon genieten van het feit dat iets mechanisch tikt met ruim 18.000 seconden per etmaal. Wat is dan een afwijking van een paar seconden?
Maak daar maar 86.400 van….
Idd
En als je dat dan nog eens maal 8 ‘beats’ per seconde doet, krijg je 681.200 bewegingen waarbij per beweging de mogelijkheid tot een afwijking kan ontstaan.
Het afwijkingspercentage per 24 uur blijft gelijk, maar het klinkt indrukwekkender!
Hmmmm een mail van Breitling gekregen dat ze per 17 april sommige prijzen omhoog gaan gooien.
Ik hoop dat de nieuwe SuperOcean 44 nog even bij de oude prijs blijft, ik zit er aan te denken die te gaan kopen. Maar dat zal niet voor 17 april zijn.
Thanks! Maar op dit moment ben ik al met iets bezig.
Ik zat al een tijdje aan een Colt te denken maar aangezien die niet zomaar te krijgen is nieuwe wegens discontinued ben ik aant loeren naar een avenger.
Is een Avenger de meerprijs waard? Hoe zit het met de afwerking, mensen die beide hebben? Uiteraard heb ik wat opzoekwerk gedaan maar toch benieuwd. Qua iets duurdere horloges heb ik enkel nog maar persoinlijke ervaring met grand seiko en Tag Heuer. Qua afwerking weet ik niet zo goed waar ik een Avenger mag plaatsten al is het voornamelijk een robuuste horloge. Dit laatste trekt me ook enorm aan aangezien het de bedoeling is dat het men daily wordt.
Spijtig dat ik de groene nergens vind a17318101l1x1 op eens te gaan passen. Zou echt een kanshebber zijnv voor men eerste breitling. Bij het blauw expelaar stoor ik me dat de plaat te donker is tov het datumveld.
Iemand die van zen recente avenger af wil mag mij ook altijd contacteren natuurlijk ;-).
Zo is het datumveld wel lekker!
Ik was vandaag in outlet Roermond, ik zag daar het model superocean 42 met gele wijzerplaat en met oranje wijzerplaat.
Ze staan op de site van Breitling voor rond de 4550€ en in de breitling outlet zaak lagen ze voor 2550€!
Ik vind het wel een heel groot verschil, iemand van jullie een verklaring?
Dat het iets goedkoper is dan de officiële prijs op hun site, maar bijna de helft eraf?.
Deze modellen worden niet meer uitgeleverd door BreitlIng zelf. Alle uitlopende modellen gaan via de outlet alsnog de markt op.
Ok…dan weet ik dus dat ik geen Breitling moet kopen…als de waarde met de helft verminderd omdat het een uitlopend model is…
Hahaha, welkom in de wereld van luxe (Breitling) horloges.
Dat is vrij kort door de bocht! Er zijn genoeg modellen die hun waarde behouden.
Daarnaast koop ik geen horloge omdat hij zijn waarde behoud, ik koop ze omdat ik ze met plezier wil dragen.
Heb je daar toevallig ook een Endurance Pro zien liggen?