Al 4 aankopen in Roermond en enkele heel goed 2de hands (nieuw staat)…koppel het plezier aan de korting door in Outlet of tweedehands te kopen
Veel te vroeg om in de Outlet te zijn… en nog steeds veel te veel gevraagd/gekocht in Breitling- of AD-winkels
Ik ook een in nieuwstaat verkerende SuperOcean 44 (wel via AD) gekocht op rubber. Later wel een nieuwe stalen band erbij gekocht.
Ik heb eigenlijk alleen deze twee even staan te bekijken, maar de winkel lag goed vol.
Die zullen er niet liggen omdat dat nog actuele collectie is.
Bij de outlet liggen alleen discontinued modellen.
Helder en logisch verhaal, thnx…
Wat een heerlijk horloge ! Ja, de wijzerplaat is wat drukker dan doorgaans mijn voorkeur heeft. Dat maakt hem binnen de collectie een buitenbeentje. Maar hij is gewoon “cool”. Misschien was het nog cooler geweest als ik hem op de leren band had gelaten. Maar ach, een mens is een vat vol tegenstrijdigheden.
In ieder geval fijn dat ik hem met het eigen Breitling-logo heb kunnen krijgen, i.p.v. met het logo van een belangenorganisatie waarmee lang geleden een samenwerking was die iets moois heeft voortgebracht, maar die nu actief lobbyt voor doelstellingen die niet in lijn lijken met je eigen sustainability doelstelling. Is ook Breitling een vat vol tegenstrijdigheden? Kennelijk. Bij de nieuwe Navitimer vind ik de kroon en de rotor zinvolle verbeteringen. Maar ik hoef geen AOPA-logo op mijn pols.
Nice! Ik had op m’n Garmin Epix 2 ook een paar Breitling faces, maar niet zo strak als deze!
Wat voor smartwatch is dit?
Bizar hoe een Garmin van €1k een belabberde ‘digitale Breitling’ heeft en zo’n relatief voordelige smartwatch als de Amazon zo’n mooie heeft!
Dit was hem op de Garmin…
Geinig…… ik heb de Amazfit T Rex pro hartstikke leuk ding om echt alles mee te doen.
En tatatatadaaaaaa
Mijn 3de Breitling
Ik zou deze weleens willen passen iemand ervaring met de nieuwe navitimer? Ook qua gebuik en waterdichtheid? Hoe is de betrouwbaarheid van de bo1? Thanks!
Volgens mij de grootste moeilijkheid van de waterdichtheid van de Navitimer is de draaibare lunette. Dat schijnt de enige reden te zijn waardoor ze de Navi niet naar een hogere WR krijgen hoorde ik een keer in een interview.
Wel een schitterend horloge hoor! Ik ben er ook vliefd op.
Breitling Navitimer B01 2022 is een geweldig uurwerk.
Ik heb de 46 mm model met stalen band groene wijzerplaat.
Degelijk…je voelt dat je een uurwerk om je pols hebt… het zit goed…
Het is ter nagedachtenis van 70 jaar Navitimer… het Wings logo klikt zeer zeker… en zou op de andere modellen minder goed passen.AOPA vleugels dus…
Afwerking gepolijste en geborsteld materiaal…
Datum gekatapulteerd naar 6 uur…effe wennen maar dik oke…
Bezel bidirekt, dus draaibaar in beide richtingen… 70 uur gangreserve…
De glasbodem is magnifique… iedere dag moet ik eens gezien hebben…Lugs zijn kort gehouden zodat hij perfekt past om de pols… heerlijk om dragen. Bericht aan Mheldoorn…