Afgelopen week geweest op de terugweg vanuit Maastricht.
Wat een hel,ga ik nooit meer heen
Bij de Breitlingstore liggen momenteel veel Superoceans idd
Ik kom er regelmatig maar je moet wel weten op welke dag en op welke tijd je er moet komen.
Dat weet ik.
Perfecte kleur,staat ook op mijn lijstje,hoeveel mm is deze?
42 mm.
Ja ik ben er heel blij mee. Kleur is heel mooi. Ben benieuwd hoe hij in de zon is. Dan schittert hij van je pols denk ik.
Hij is net wat zwaarder dan mijn omega smp en voelt daardoor erg solide aan.
De omega voelt wel wat verfijnder als het gaat om het opwinden van het uurwerk en het draaien aan de bezel.
Rubber en de sluiting voelen ook heel goed en ik vind deze variant ook het mooiste op zwart rubber. Morgen nog even op maat laten maken want durf het zelf niet meer aan na wat pogingen.
Die sluiting is alleen wel een vlekken en krassen magneet. Eerste kleine krasje zit er al op😅
En wat voor 1 schitterend horloge, gefeliciteerd!
Pijnenburg juweliers lijkt nog een oranje 42 mm te hebben liggen
Ook nog een 44 mm geel
Kan je t meteen vergelijken
Dank je!
Misschien toch maar eens naar Roermond gaan volgende maand…🫣. Natuurlijk niet voor de Breitling winkel maar voor andere dingen…
Laatst inderdaad daar in de etalage gezien.
Was mijn plan ook. Dankjewel Frank voor de vriendelijke aanbeveling!!
Ga wel kijken maar ga niks kopen. Ben veels te blij met de Navitimer om die überhaupt minder te dragen. Heb hiernaast ook een Aquaracer en daar gaat een rjbberen band op dit jaar denk ik. Maar kijken is niet verboden
Zeker een mooie Transocean. Heeft m.i. te weinig aandacht gehad in de jaren dat dit model in de modellijn zat van Breitling.
Panda rules
Lekker met die groene wijzerplaat! Heel veel plezier ermee.
Dank je!
Hele mooie kleur groen. Gefeliciteerd met je NA!
dank je wel Patrick
Thanks voor de tip!
Zo en dat is het. Wel een heel gaaf horloge! Die zou ik nog weleens willen passen. Maar hij is 45mm denk ik?