Breitling Only Deel V

:smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Mooie uitvoering in het groen heb lang zelf getwijfeld, gefeliciteerd

1 like

Klopt! Best een forse jongen….maar dat ben ik ook :joy:

Nee hoezo??

1 like

stelde je mij een vraag? wat zei ik of vroeg ik?

Of hij misschien van oktober 2008 was? Maar blijkbaar bent u dat niet?

1 like

Niet als de standaard lederen band met een tool aan de binnenkant de pushpin indrukken? Of is het een ander soort dan de gesp.

heb ik geproibeerd, als het een keer gelukt is dan is het heel makkelijk maar ik vond het wat spannend met dat hoog gepolijste spul. ik rijd straks wel even naar de AD.

ik heb m daar alleen niet gekocht (omdat ze deze niet konden leveren binnen nu en paar maanden) dus voel me enigzins lullig maar het is niet anders

1 like

Buckle als in gesp? Of tussen de lugs vandaan? Lugs afplakken met tape, moet goed gaan dan. Bij mij werkt het iig.

1 like

nee gesp om de rubberen band korter te maken. tussen de lugs lukt me altijd wel. hier kreeg ik hem er niet tussen, zelfs niet met behoorlijk wat kracht. ik rij straks wel naar de ad. die hebben er meer verstand van

1 like

ja was ik wel die dat vroeg

Deze is heul gaaf

En deze is ook heul gaaf

En ik heb ze beide :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

Ik weet nooit welke ik nu om moet doen :grimacing:

20 likes

Blijft een lekker ding ondanks de bling!

19 likes

Band op maat laten maken.

Er wordt aangegeven dat de on the fly adjust helemaal dicht zit. Na een aantal keer een stukje eraf halen. Ooh nee de sluiting is toch open.

Nu zit hij savonds al te strak op standje helemaal open… morgen maar even bellen

Dat wordt een nieuwe band… :frowning:
Wel erg slordig van de juwelier…

Ja heel irritant…

Was het een AD ?
Dan kan hij natuurlijk gewoon een nieuwe rubberen band leveren.

1 like

Ja. En die hebben ze idd ook nog wel liggen

Ben alleen benieuwd wat ze met een coulance gaan doen. We gaan het meemaken morgen

1 like

Ach, zij hebben 'm te kort afgesneden dus zouden ze toch op moeten lossen lijkt me.
Succes !

1 like

Ja lijkt mij ook. Het is alleen weer een gedoe.
Maar goed. First world problems:)

1 like