Breitling Only Deel V

Heb hem, na de servicebeurt ongedragen, nog maar eens uit de kluis gehaald!

22 likes

Breitling heet vaak, dus niet altijd, bling bling…. Ik denk toch dat in deze vergelijking een ander horloge wint….

11 likes

Ik heb (nog) geen Breitling. Maar hou wel van de ‘classics’ in de horloges dus een Navitimer staat nog wel op het lijstje. Zeker de 806 re-edition.

Maar na een artikel op @fratellowatches over de Breitling Emergency moest ik even aan deze denken.

Een Emergency in gebruik in de ‘Tanguy & Laverdure’ stripboeken. Een keertje toen ze in dr woestijn gestrand waren, en in de jungle.

10 likes

Welke bling…is toch echt he…?
Mooi toch…

1 like

Dit is "DE KLEUR"van nu…prachtig.

1 like

Bandje is netjes en kosteloos vervangen.

Nu voel ik me nog meer bezwaard dat ik hem niet daar besteld heb maar ze kunnen deze niet leveren de eerste 6 maanden dus daarmee praat ik het wel goed voor mezelf :grimacing:

Bizar trouwens hoe dat gaat. Een AD kan hem niet leveren maar via chrono lukt het bij een GD wel die hem nieuw besteld bij breitling ( met geactiveerde garantie vanaf begin februari)

1 like

Mooi al dat geel hier :sun_with_face:

19 likes

Fijn weekend mannen ( en vrouwen als die er zijn :grimacing:)

19 likes

Een GD kan 'm niet bij Breitling bestellen.

2 likes

hoe ze het doen weet ik niet, waarschijnlijk via een breitligg AD ( in dit geval via een ad in parijs) maar hij is nieuw besteld bij breitling.

Klopt, via een domme Breitling AD die hiermee z’n eigen markt kapot maakt.
Deze AD zal 'm toch met een behoorlijke korting door moeten leveren want de GD moet ook wat kunnen verdienen…

Breitling, ijskoud de gaafste :grimacing: :cold_face:

27 likes

:snowflake:

19 likes

Ik doe vandaag mee met geel!

21 likes

Wat een takke weer

24 likes

Vandaag msg dat mijn uurwerk terug is…ben direkt naar daar gereden… + nieuwe chronolog…

25 likes

heeft te maken met Motor en motorrijden…
Harley dealer in Geel heeft zo ene…

Je zal toch nog maar minimaal drie dagen op je NA moeten wachten :joy::joy::joy:

3 likes

Wat een kudt weekend heb je dan :rofl:

1 like

New strap day

22 likes