Breitling Only Deel V

Haha :drum:

Wat was er precies mis? Hebben ze het uurwerk een hele beurt gegeven of vervangen door een hele nieuwe?

Mooie combi van de Navitimer.

Ik ben wel nieuwsgierig, wat was er aan de hand dat deze terug moest naar Breitling?

1 like

Dit

1 like

In het groen met de witte sneeuw :snowman:

1 like

Goedemorgen Breitling toppers :smile:

23 likes

Goodmeurning :smile:
Mooi kleurtje ! :+1:

1 like

Dan doe ik ook maar even een mooi kleurtje :slight_smile:

25 likes

Eindelijk tijd om de nieuwe band er op te zetten.

27 likes

25 likes

Liep 17 sec voor op 24 uur…best veel… na Cosc …voorlopig doet ze wat ze moet doen… maar toch begrijp ik niet dat het kan…zou ELK uurwerk gecontroleerd worden…voor het de manufactuur verlaat…?

1 like

Liep 17 sec voor op 24 uur…
Nu doetze het veel beter…cross fingers…

COSC is alleen het uurwerk wat gecertificeerd wordt, doet Breitling het dan ook nog controleren als het in de kast zit zoals Rolex of Omega met hun Metas of geloven ze het wel.

Dat is best behoorlijk. Kan ook zijn door transport of bij de juwelier. Schokken of magnetisme kunnen een negatief effect hebben op nauwkeurigheid. Hopelijk is nu weer alles OK en heb je er plezier van :+1:

Top horloge!

17 likes

Beste Breitling liefhebbers, heb toch tijdje terug een navitimer cosmonaut gekocht 2dehands en vroeg me af of iemand meer weet over een safir case back voor dit type!

Type ab0210 . Zit zo een mooi mechanisme in dat het zonde is om weg te steken!

18 likes

Breitling gaat deze glazen case-back er niet op zetten. Ik zou hem ook altijd origineel laten met de case-back met speciale gravure.

Wel ERG mooi zo’n Cosmonaute :+1::ok_hand:

2 likes

46 mm…? zwart

Citroentaartje merenge…zien er beiden geweldig uit…

1 like