Inderdaad 46mm maar dan wel met een blauwe wijzerplaat. Maar de 46mm is wel voor de grotere polsjes. 43mm/41mm zal in de meeste gevallen beter voldoen
Resultats Sequence… leg dat maar eens uit aan de mensen…
Heb ook pas zo een drukje teruggekregen na 32 dagen…
Ben bij Breitling geweest en het antwoord is ja. Ieder uitwerk wordt getest.
Alweer jaren lid maar ook al jaren niets gepost, dus ik dacht op deze zondagochtend laat ik dat maar weer eens doen. En dan uiteraard in het breitling-deel, want mijn breitling beslaan de helft van mijn bescheiden collectie. Ik was eigenlijk nooit erg geïnteresseerd in breitling. Mijn eerste ‘echte’ (na Fortis, Swatch en daarvoor Hema-horloges) horloge was een tissot, die ik nog steeds heb. In 2018 had ik na ontvangst van een bonus budget voor nog een aankoop. Mijn schoonvader heeft een aantal breitlings en zodoende toch ook daar eens naar gaan kijken en zo is de Avenger in de collectie gekomen. Vorig jaar wilde ik een Omega Speedmaster aanschaffen, die stond al heel lang op mijn lijstje, maar toen ik hem om de pols had, geen klik terwijl ik die wel meteen had met de premier, die er ongeveer naast lag in de vitrine.
Om maar gelijk een dilemma in de groep te gooien: Ik draag de Avenger nog met grote regelmaat, heb hem van de week weer op stalen band laten zetten, maar merk ook dat ik mij af en toe stoor aan hoe groot ie is en toch ben aan het kijken naar een iets bescheidener sportief model. Vind het zelf alleen zo moeilijk te bepalen of ik er nu echt op uitgekeken ben, of gewoon een excuus zoek om wat anders aan te schaffen. hoe gaan jullie daar mee om?
Er is maar één oplossing. Gewoon nog meer Breitlings aanschaffen in allerlei verschillende maten. Dan heb je altijd keus Voor elke gelegenheid kies je dan de juiste Breitling erbij (die van mij zitten tussen de 40mm en 46mm en ik weet altijd wel de juiste gelegenheid erbij te bedenken)
Welkom trouwens!
Te groot is oncomfortabel.
Verkopen en weer zoeken. Je hebt geen excuus nodig voor een wissel. De zoektocht is vaak het leukste van de hobby.
HAha ja dat is eigenlijk de beste oplossing natuurlijk. Van de week nog de superocean 42 in staal/goud gepast, die vond ik dan weer te klein en te licht, maar misschien moet ik als ik ga kijken ook niet die Avenger dragen…
Inderdaad naast een Avenger Seawolf is heel veel al snel ‘te klein’. Dan is de premier een betere referentie. Acht, ik houd wel een beetje van die contrasten. Maakt Breitling ook een mooi merk.
Welkom ( terug ) Jaap
Ik denk dat de mening in dit topic wel zal zijn om de Avenger in te ruilen voor een andere Breitling dan
En een Breitling met koffie foto is altijd +1
( xpost)
Prachtig deze Breitling/ koffie foto
de breitling ligt nog boven en ben te lui om de trap op te lopen😉
Wensenlijst voor nieuwe modellen tijdens deze webcast:
- Nieuw model Aerospace
- Cosmonaute (geen limited edition maar 43mm)
- Navitimer GMT
En aub stoppen met modellen die gelieerd zijn auto’s, motoren, acteur, ironmans!
Mooi hoor die Bentley green uitvoering. Deze uitvoering heeft mij weer alle dealers laten rondrijden om te zien hoe hij op de pols staat met de zon erop.
En dan ben ik na alle modellen toch voor mijn eerste Breitling gegaan maar dan in de heritage 44 zwart met een touch rose. Het smaakt naar meer:scream: