Breitling Only Deel V

Nikon D500 met een AF Micro Nikkor 60mm 1:2.8 :blush:

1 like

Dat zelfde had ik ook, een prachtige Seawolf van @RGS overgenomen, maar na enkele jaren vond ik hem toch te zwaar. Dus het meest simpele….verkopen die hap. Maar na een jaar toch spijt gekregen want het is gewoon een ongelooflijke mooie dikke klatser.
Dus er toch maar weer 1 aangeschaft nu in het cobra geel en geen spijt van

18 likes

Mooi compact objectief. Ook redelijk goed voor Macro volgens mij👍

1 like

21 likes

Dat gaat prima, doe er een voorbeeldje bij…

8 likes

18 likes

18 likes

16 likes

Is dat een nieuw boek…zou je het DIN nummer kunnen opschrijven van deze uitgave…
Mooi mooi…

1 like

3 likes

Heel mooi! Bij de outlet in Roermond liggen er nu 3 van. Ik had hem zaterdag om de pols en bijna gekocht, maar ik kon het mezelf niet verantwoorden. Als ik in de zomer een lekkere duiker om mijn pols wil zal ik 9/10 naar mijn Rolex Deepsea grijpen.

2 likes

Is eigenlijk best raar voor een limited edition van 100 stuks. En een gele wijzerplaat dan ook nog de China edition noemen.

but-umm

Wellicht dat ik me vergis. Ben geen Breitling expert. Het was in ieder geval een 42mm superocean met rubberen band en gele wijzerplaat :wink:

Dat is dus de limited edition van 100 stuks.

Bizar. Ze hadden er dus 3 op voorraad! Je zou bijna gaan twijfelen aan het feit of ze het wel bij die 100 hebben gehouden.

Of zijn simpelweg niet zo gewild.

Bij mij wel maar niet zodanig dat ik die andere 3 zou oppikken. Ik ben er erg blij mee.

2 likes

Ze zijn sinds een paar jaar niet meer individueel genummerd… je zou bijna denken dat ze het erom doen. :sweat_smile:

1 like

20 likes

18 likes