Beste
Verleden week wat aan het snuisteren.
zoek eens Breitling Navitimer AB01395A1B1P1.
41 mm size. Swiss Limited Edition.
Grijs , alligator band , folding claps sluiting,
Exclusief verkrijgbaar aan boord van SWISS inflight JFK EWR LAX ORD MIA BKK en HKG routes.
Elk exemplaar met certifikaat handgeschreven door respektievelijk piloot.
Het is de 43mm geloof ik. Hoe draagt het (klein, groot…)?
En weet je de L2L?
Mooi!
Geweldig mooi…zie dat vliegtuigje kortkant secondenwijzer…en de bodem inkijk… zijn precies schoepen…en LE 700 stuks…SWISS INFLIGHT met certificaat handgeschreven door piloot van die vlucht…
Ik heb hem zelf ook! Besteld op Amazon. Maar… ik heb het idee dat je (met een beetje geluk) deze ook verkrijgbaar is bij de betere AD.
Denk dat dit niks met breitling te maken heeft hoor
Sorry, wat heeft niks met Breitling te maken?
Edit: Oh op die manier… ik zeg het omdat ik iemand ken die het boek van zijn AD heeft gekregen en laatst zag ik hem ook liggen bij een AD van Breitling, bij de rest van de catalogussen.
Ze zijn inderdaad gratis verkrijgbaar bij AD’s, de vraag is of ze nog beschikbaar zijn.
Is bij de introductie van de nieuwe Navitimer naar AD’s gestuurd en ze zijn misschien een keer op ?
Dat heb je goed gezien. Het draagt niet klein maar ik houd wel van horloges die aanwezig zijn. De lug tot lug is ongeveer 51mm.
51 is te doen idd!
Nice, een witte versie heb ik ook nog gehad.
Ergens nog steeds spijt dat ik mijn eerste Breitling weg heb gedaan.
Die is ook gaaf. Ik denk wel dat er 1of 2 moeten wijken als ik er aan toe ben. Er is iets incoming waardoor niet alles kan blijven.
Wat kost dit horloge in Roermond ?
€ 2.660
Blij mee, alleen een kras op de zijkant van de kast. Baal er van! Iemand ervaring met het weghalen daarvan? Krijg de kras helaas niet goed op de foto.
Is het gepolijst of geborsteld oppervlak.
Colt is helemaal geborsteld.
Geborsteld inderdaad.