Heel moeilijk om kras te verwijderen.
Je kan proberen met een “dremel” op middelmatige snelheid .
Beginnen met zachtste polier rolletje.
Regelmatig kijken wat het geeft.
Uitlopen van links naar rechts voor gelijkmatige ronding te houden…
De betere juwelier/horlogemaker kan dit prima oplossen op een geborstelde kast. Ooit had ik dit ook met een Hamilton QNE en toen heeft Paul van Zeeland dit vakkundig opgelost. Ik zou niet gaan DIY’en op zo’n mooi en duur horloge.
Vanaf kinds af aan al helemaal gek op horloges, maar naast wat eenvoudige Seiko’s nooit een droomhorloge gehad. Tot 3 jaar geleden. Voor mijn 42e verjaardag deze Superocean 44 van mijn broer gekregen. Ik draag hem bijna dagelijks en hij wordt af en toe afgewisseld met een Garmin Fenix 6X Sapphire of een G-Shock GST W110D.
Even een slechte ik kom net uit mijn werk foto!!!
Bedankt @ReizendeOomRoel dit is kwa breitling wel het hoogst haalbare voor mij.
Gaaf! Ik was al benieuwd wie hem hem had gekocht.
Ik kon zelf ff geen budget vrijmaken, ik wilde hem heel graag en dit was een koopje. Ik ben nu wel een beetje jaloers
Ik hoop vooral dat ik hem durf te dragen en te houden. Vaak krijg ik kras angst als ik een potentiële grail draag.
Ik snap je wel!
Hier gaat hij ook echt nog een keer komen. Voor mij ook mijn grail en dan moet de Chrono 45 daar plaats voor maken. Wellicht dat het wel inruilen wordt voor mij dan.
Mooie deal heb je gesloten voor deze fraaie Chronomat. Gewoon lekker dragen en er veel lol van hebben. De rubber met vouwsluiting is trouwens ook een mooie aanvulling op de rouleaux band
Mooie Breitling, jammer van die rol ernaast…
De rubber is heel anders dan de normale rubber veel soepeler nog beter dan watbik al gewend was.
mooie breitling
Die rolie is van mij…
Beide leuke horloges.
Prima aankoop hoor!
Gefeliciteerd
Ik kan mijn andere horloges wel wegdoen, ik draag alleen deze nog maar.
( Al vanaf september)
Echt heel erg gaaf gefeliciteerd!
Ik denk dat ik de andere ook weg ga doen. Dit is wel echt een bizar mooi horloge.
Bedankt
Kenners en liefhebbers,
Mijn vrouw heeft een nieuwe baan en ik wil haar feliciteren met een Breitling. Ze draagt nu een Certina DS Action 39mm.
Maar heb dus graag dat we beiden een Breitling hebben. Wat is jullie advies in de gebruikte modellen met een max budget van 2k…
Ik ben benieuwd, alvast bedankt!