Breitling Only Deel V

In het blauwe staat een nieuwe colt.

Nieuw horloge voor goede prijs, probeer ff af te dingen naar 1800,- dan zit je gebakken

Twee weken geleden gekocht voor ongeveer 2200. Afdingen naar 1800 lijkt mij zeer onrealistisch.

@Bass mooie Colt en deze loopt ook zeer goed is mijn ex. Prijs is ie zeker waard.

1 like

Dat wist ik niet, proberen is altijd de moeite.

Ik heb ze wel eens voor 1750 zien gaan in t blauwe

1 like

14 likes

Een mooie Galactic 36mm (toon toch groter vind ik)
Deze heb ik gevonden enkele jaren geleden voor 2.5K als 2de hands in nieuwe staat

11 likes

1tje van mij en die van haar (een SleekT). Altijd leuk als je beiden hetzelfde merk hebt

9 likes

Achteraf wel jammer dat ik mijn B55 destijds heb verkocht (altijd weer hetzelfde liedje). Echt een XXL versie van de Aerospace :slight_smile: Mooie foto :+1:

1 like

Een glasvezelpen werkt perfect op geborstelde oppervlakken. :wink:

1 like

Crosspost, sorry :wink:

15 likes

Ik verkoop nooit meer een Breitling, ooit een verkocht en nu nog spijt van !

:smile: :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Eigenlijk is er nog maar één Breitling die ik er graag bij zou willen hebben.

De Breitling Chronomat 44 Blackbird “Red Strike”
Is in Europa niet te vinden, er liggen er een paar in de V.S
Recentelijk stond er op Chrono een in mint conditie te koop in Duitsland.
Toen ik enkele uren later besloot hem te kopen was hij al weg :exploding_head:

11 likes

Deze versie heb ik in 2014 kort gehad. Die had ook de bijzondere stalen band met facet schakels. Had destijds alleen wel wat problemen met een haperende big-date. Prachtig model, zonder twijfel. Ben nog steeds wel fan van deze generatie Chronomats (meer dan huidige generatie).

1 like

Die nieuwe Rollo band is echt een bazen ding.

1 like

Ik ga er nog wel eens een vinden :+1:

Ik ben eigenlijk niet zo van stalen banden, maar deze is inderdaad super comfortabel.
Is wel lastig op maat te maken zonder fijn afstelling

4 likes

Hier nog de wristshot uit 2014. Prachtexemplaar.

12 likes

Ik vind het echt een super toffe band. Super herkenbaar ook, een beetje zoals de jubilee van rolie.

Edit;

Moet wel zeggen, niet zo soepel als de jubilee. M’n collega heeft een Chronomat gmt met deze band, en ik zag dat de schakels eigenlijk redelijk groot zijn, gezien ze uit 2 rolletjes bestaan.

Evengoed, supermooi.

1 like

:heart_eyes:

1 like

En hier zie je nog die facet band. Dit was de meest comfortabele stalend band ooit.

7 likes

Hele mooie combi hoor :+1:

Ik had die band op mijn Chronomat (niet meer in bezit)

6 likes

Nee, deze is echt anders en was er alleen maar voor dit model. Zie de schakels op onderstaande fotos…

11 likes