Ik wil niemand tegen de schenen schoppen, maar misschien was dit de meest comfy band op een Breitling.
De meest comfy band ooit is de jubilee van Rolex.
Ik wil niemand tegen de schenen schoppen, maar misschien was dit de meest comfy band op een Breitling.
De meest comfy band ooit is de jubilee van Rolex.
Oh, tegen de schenen schoppen doe je niet hoor. Ik heb zelf geen ervaring met Bolex dus ik kan er niet veel van zeggen
Ah, ja ik zie het verschil
Oeffff
Iemand een ideetje of een stalen band voor mijn superocean ( 20mm ) via Breitling makkelijk te bestellen is en kost dat echt rond de € 600?
Van baal heeft ze op de website staan.
Ik zie hem niet maar krijg wel een goede indicatie van de prijzen. Dat is wel erg veel voor een band met een middelmatige sluiting.
Breitling kan die band via een AD leveren. De adviesprijs is 630 euro.
Ik heb laatste de stalen band voor mijn SuperOcean 44 (is 22mm) gekocht voor 550 euro bij Kopmels.
De sluiting ben ik het wel mee eens, die was op mijn vorige SuperOcean 44 (met Pro II band) een stuk beter.
tip van de dag: Ik heb een tijd geleden een Staib mesh gekocht voor een ander horloge en moet zeggen dat dit ook superkwaliteit is. Draag mijn Montbrillant er soms ook mee.
Rechte endlink doet het voor mij niet. Bij een Navitimer heb je dan nog die vintage uitstraling waar je mee wegkomt, maar op een superocean lijkt het mij geen goede combi.
Skiën met m’n trouwe werkpaard ( hoewel ik hier al 1.5 uur bier zat te drinken in een schommelstoel)
Eens
Maar je kan een SO niet vergelijken met een SOH.