Als ik het goed begrijp heb je dus voor een Navitimer gekozen in plaats van een Navitimer?
Mooi horloge. Vind zelf die nieuwe mint groene Navitimer ook erg gaaf. Veel plezier er van!
Als ik het goed begrijp heb je dus voor een Navitimer gekozen in plaats van een Navitimer?
Mooi horloge. Vind zelf die nieuwe mint groene Navitimer ook erg gaaf. Veel plezier er van!
Yep, in plaats van de iconische, de iets minder opvallende
Nice hoor!
Heb dezelfde maar heb hem van de stalen band gehaald. Op leer of canvas/sailcloth doet hij het ook prima.
Veel plezier ermee!
Dat is inderdaad best knap. Weet ik weer waarvoor te sparen
Ik zag ze 1 voor 1 verdwijnen vanop chrono24 en heb dat misbruikt om de druk thuis wat te verhogen
gelijk heb je. Heb nu een groene gezien ziet er mooi uit. wie weet
Echt prachtig
Ik vind dit de oer Breitling
Al even terug naar Colts aan het loeren. Volgende week ben ik in NY en een goed gewaardeerde verkoper heeft een nieuwe A17388101B1A1 voor best een OK prijs.
Het betreft de zwarte versie maar spijtig genoeg in 44mm. Was die hier eingelijk te koop of enkel blauw en grijs? Ik vind hem echt top in het zwart met het zwarte datumvenster. Enkel de 44 ipv 41 schrikt me enorm af.
Lekker nieuw ook. Benieuwd wie hier in trapt.
Zo mooi hè!
Er is een nieuwe Breitling Webcast, dit keer met nieuwe releases in de Premier lijn.
En in navolging van het geweldige boek over de Navitimer is er sinds vandaag ook een nieuw boek beschikbaar “Premier Story”
Oh nee, niet weer horloges gelieerd aan auto’s
Wel weer prachtige Premiers met sprekende kleuren voor de wijzerplaten
premiers zien er goed uit! top times, mwah