Bijna 9 weken onderweg de Breitling… pffff.
Om even “op tijd” te zetten. Binnenkort maar een mailtje aan wagen.
9 weken, heb met je te doen is ie per postduif verstuurd?
Nog 7 weken te gaan ongeveer. Als het horloge open moet of er iets meer gedaan moet worden dan afregelen.
Heb voor volgensmij enkel een druktest uiteindelijk de indicatie gekregen dat het waarschijnlijk in 5 weken moet lukken voor die van mij.
Maar ze lopen achter dus wachttijd is nu (werd mij 1 maart verteld in een boutique) 16 weken. (Heb het idee dat er een horlogemaker weg is gegaan zag namelijk een tijd geleden een vacature. Ze zijn nu aan het inhalen lijkt het.)
Tsja, het is wat. Zag in het blauwe gedeelte een Colt Quarz (Breightlight), heb daar wel kijk op maar twijfel nog.
Lijkt me een fijne toolwatch…
Mijn nieuwe binnengedaan bij dealer…afregelen seconden…werd naar breitling gestuurd op 13 feb…terug op 10 maart… b01 46 mm green…
De Skyracer is een super toolwatch.
Ik vond het een heel fijn en gaaf horloge, maar ik ben te rauw (en soms te rauw werk) om zo’n duur horloge alle dagen te dragen
Ja mooi!
Denk dat ik een ander horloge te koop ga zetten om wat doekoe te genereren
Werk verder niet met mijn handen beroepsmatig zeg maar, slijten zal ie niet.
Heeft wel een aparte band aansluiting
Idd, gelezen…
Moet toch zeggen dat het bij mij vlotter is gegaan dan verwacht…
Ik heb mijn Avenger ll GMT voor groot onderhoud weggebracht medio december 2022 en kreeg begin januari 2023 een offerte met een verwachte doorlooptijd van 12 weken na akkoord. Was uiteindelijk al na 8 weken gereed!
Ik denk dat de colts er bij mij allemaal uitgaan. Of misschien 1 houden als erbij horloge. De chronomat is gewoon te gaaf om niet te dragen.
Dan zullen ze misschien het zekere voor het onzekere nemen bij wat ze als indicatie doorgeven.
Net een stalenband binnen gekregen, vol enthousiasme erop gezet maar krijg hem niet op maat. Wat een teleurstelling weer
Krijg je het niet los of is het verschil tussen links te groot?
Hij zit veel te los, schuift ruim over de knobbel naar de hand en terug en als ik er een halve schakel tussen uit haal dan zit hij zo strak dat je hem nauwelijks dicht krijgt. Verder zit er geen stel mogelijkheid op.
Ik zit puur even mee te denken. Wat als je de andere halve schakel er ook uit haalt en aan een kant een hele schakel daarvoor in de plaats terugplaatst? Als ze idd echt de helft zijn helpt dat niet of niet veel maar als twee halve net wat langer zijn dan een volledige zou dat kunnen helpen.
diam 41 mm…dacht ik…met een halve schakel moet het toch wel lukken…mijn gedacht…
Het is gelukt😃
2 halve schakels zijn dus iets groter dan een hele. Dus die eruit en een hele erin was de oplossing.
Wel een gepuzzel om deze band uit elkaar te halen😅
Thnx👍