Ja, helemaal TOP. Nu nog de gele zwembroek
Het rare is dan wel dat de minutenwijzer altijd mooi korrect blijft
Vind het meer iets voor op het strand in Jamaica Maar in Italië zou deze combi het ook zeker erg goed doen. Dat is nog eens voorpret voor je vakantie
Hey! Wat ik weet is het niet gek als jouw uurwerk variabel loopt. Het heeft te maken met de positie van het horloge om jouw pols en hoe jij je arm/pols beweegt door de dag.
Ik kan het hier gaan uitleggen, maar bijgaand een een artikel van Omegaforums die duidelijk uitlegt hoe de positie van een horloge effect heeft op de accuraatheid.
Hopelijk helpt het
Prachtig woord
Ik vindt hem op staal wel heel gaaf Bas
Een hele boterham…maar de interesse is aange scherpt…
Ik vind van wel, maar ben (volgens mijn vrouw en dochters vanwege mijn kleurenblindheid) altijd wel fan van felle kleuren.
En als jíj het mooi vindt kan het sowieso!
Inderdaad, Borat style!
Laat maar, ik haal het bandje er wel vanaf
Nee dat hoeft inderdaad niet maar als je over de dag weinig beweegt en de spanning op de veer te laag wordt dan neemt ook de nauwkeurigheid af. Daarom adviseren de merken zelf dat je een automaat als je hem voor het eerst omdoet hem even een stuk op te winden.
Kan perfect!
Voor de zomer…lekker doen
Vandaag de vouwsluiting binnengekregen voor op de canvas band. Was blij dat EvB hem nog had in matte uitvoering. Tegenwoordig heeft Breitling andere vouwsluitingen waarbij het lijkt alsof je een gewone doorn/gesp hebt en die vind ik persoonlijk minder fijn.
Deze past er mooi op en draagt zoals verwacht weer super. En compacter, minder dik zonder de uitstekende bandlussen en vlak/egaal rondom. Hoewel de doorn/gesp qua looks ook zeker niet slecht staat op de canvas band vind ik de vouwsluiting toch net wat mooier en sjieker. En ik vind doorn/gesp ook altijd best een gehannes met omdoen, zeker bij deze canvas die best stug is en het uitstekende stuk band haakt vaak weer ergens achter. Nu glijdt ie er mooi onder.
Paar plaatjes.
Erg gaaf Traveler…
Je hebt problemen met gelijk lopen. Ik weet niet of het uitmaakt maar aan de hand van je foto’s lijkt het of je de chrono altijd laat lopen. Dat kost het uurwerk ook energie volgens mij en word wel afgeraden. Misschien een idee om is te kijken hoe hij loopt als je de chrono vast zet.