Mogguh
Nu een weekje in bezit en de kalverliefde is er nog steeds. Heb ik een horloge gekocht die eens langer dan een half jaar gaat blijven? Ik vermoed het wel. Loopt ook superstrak +2sec per dag.
Echt mooi zo!
Ik ben niet zo wild van die Endurances. Volgens mij is de markt ook overspoeld met deze ‘entry level’ Breitling. Terwijl ik dat Breitlight materiaal wel heel mooi vind.
Ja idd.
Dit is qua looks en draagcomfort wel m’n eerste keuze hoor. Canvas op 2 en dan titanium. Ben ook naar een andere kleur rubber aan het kijken, maar dit blauw blijf ik toch het mooiste vinden.
Ik had deze zelfde combinatie 4 jaar geleden ook al eens nieuw gekocht zelfs en veel te snel ingeruild op de Datejust. Spontane Rolex waas…
Daarna dus spijt dat ie weg was en daarom nu des te blijder dat ie weer thuis is.
Deze gaat noooooooooit meer weg! 🫣
Same story, different watch.
Ooit mijn SuperOcean 44 Abyss weggedaan voor een Apple watch. Daarna Apple watch weer weg omdat ik een Rolex Hulk voor list kon kopen. Die durfde ik niet te dragen dus verkocht. Nu weer een SuperOcean 44 en die gaat ook nooit meer weg. Blijft mijn fijnste horloge op zowel rubber als staal.
Had ik van tevoren overigens niet kunnen bedenken. Je weet pas wat je mist als het er niet meer is.
Ja, herkenbaar!
Zo’n tweede aankoop, zoals bij jou en mij nu gebeurd is, met zulke sterke ‘gevoelens’ erbij is voor mij ook echt een teken dat het dan ook zo moet zijn!
Herkenbaar!
Ik heb ook de polished en wil ook de brushed. Ik ben sowieso niet zo van gepolijste delen op banden en sluitings.
Maar wie weet verkoop ik de SO sowieso wel. Ik voel wel wat kriebels voor breitling die in het blauw staat.