Mijn beste,
Wat een fraaie horlogeband!!
De originele horlogeband van mijn Breitling Colt GMT is aan vervanging toe.
Jou horlogeband bied perspectief!!
Leuk.
Orologio Signaturis Temporis
Thanks! Padded ostrich.
Uitstekend gemaakt door een Vietnamese horlogebanden maker via Ebay. Zeer betaalbaar en betrouwbaar.
Ik sta op het punt een originele Breitling Rubber band te bestellen via Breitling.com voor mijn SuperOcean. Weet iemand toevallig of hier de flat pushpins bij geleverd worden, of moet ik die los bestellen? De stalen band heeft puntige pushpins.
Sinn heeft daar de oplossing voor in de 903 uitvoering van de Navitimer als je perse de Navitimer look wilt en toch een hogere WR.
Bij mij zaten ze erbij
Paar maanden gemist hier . Echt mega druk met veel.
Raak telefoon amper aan en dus ook hier amper te vinden .
Gaat goed.
Voordeel van de door Breitling gebruikte ontspiegeling is dat je zwarte dial menigmaal blauw wordt in wisselende licht omstandigheden!
Gelukkig hebben de marketeers van B. het niet ‘ontdekt’ en gebracht als extra gimmick (chameleon dial) om er extra geld voor te vragen!
Fijne dag allemaal en alvast proost voor vanavond
!
Daarrrrr istie weer hooorr
Zo das lang geleden
Welcome back.
Ik vind het enorm meevallen nu ik een 44 Colt om de pols heb. Had zelf ook m’n bedenkingen maar draagt verrassend compact.
Uiteraard draagt een 41 met 50 l2l net iets compacter dan een 44 met 53 l2l maar ik merk echt nauwelijks merkbaar verschil. Ps mij pols is 20cm.
Kortom laat je niet per definitie afschrikken of tegenhouden door een 44. Ga sowieso eens passen.