Breitling Only Deel V

Deze beauty gaat vanavond terug in de watchwinder. Heb sinds kort een Benson watchwinder en ben er tot nu toe heel blij mee.

17 likes

Thank you!:blush:

1 like

Ik denk dat hij binnenkort weer in de kluis gaat voor de zomer. Dan komt hij het best tot z’n recht. :desert_island:

22 likes

Lekker dragen man!! Is toch een toffe kleur…:ok_hand:

2 likes

Vandaag gebeld door de juwelier in Enschede, ze hebben daar een limited edition Breitling Premier Bentley binnengekregen. Band heeft hetzelfde stiksel als Bentley’s interieur.

2 likes

Ik heb alleen ana-digi Breitling modellen in m’n verzameling; zijn er meer mensen die die afwijking hebben? :crazy_face:

21 likes

Eigenlijk heb ik aan een one piece collectie gewoon genoeg :sunglasses:

19 likes

Inderdaad! Dát en een paar extra bandjes misschien…

22 likes

Ik eigenlijk ook. Maar is zo leuk om er meerdere te hebben😁

1 like

Absoluut! Ik heb sinds de aanschaf de SuperOcean om de pols. De Avenger 43 krijgt morgen weer aandacht en de GMT twijfel ik nu over om hem weg te doen. Less is more!

2 likes

Mooi hoor chronomat b01 in deze kleur en uitvoering band zat zelf ook te twijfelen maar ben voor de super oceaan Heritage gegaan, gefeliciteerd.

2 likes

Dank.
De SOH is ook niet onprettig!:smiley:

1 like

Yep, B1, Aerospace, Pluton ….

Nice Mark!

Hier ook een Pluton en een Aerospace. En nog een Aerospace, een Emergency, en een Chronospace… :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Euh … Emergency was ik vergeten. En gele gen1 met een mooie analoge UTC. :sweat_smile:

Imgur

En dit is mijn Fibonacci sequence. Enfin, was.
De B2 en de zwarte B1 zijn weg.
Imgur

19 likes

Ik vind zo snel alleen een foto van m’n Emergency; bij deze.

19 likes

Zo’n B1 was ook al jaren een droom van mij en toen ik zover was om hem te (kunnen) kopen jaren geleden las ik over de kwetsbaarheid op langere termijn van de elektronica en de kosten daarvan bij reparatie. Toen ben ik afgehaakt, maar het broeit nog steeds…

Hoe is zo’n B1 in de praktijk als ze al wat “ouder” zijn?
Betrouwbaar? Duur en/of veel onderhoud nodig?

18 likes

Nog nooit iets aan voorgehad. Maar dat is bij elke Quartz in feite eh. Batterij vervangen kan je in principe zelf. En de batterij gaat vrij lang mee.

1 like

Rouleaux band is geweldig.

20 likes