Breitling Only Deel V

Mijn eerst Aerospace is al ca 20 jaren en nog nooit probleem gehad
Ik wissel de batterij zelf, ik controleer de dichting en ook nooit probleem gehad

Hier de batterij wissel van mij Aerospace Evo :ok_hand:

20 likes

27 likes

De Colt weer eens uit de box getrokken :grin:

21 likes

Damn :heart_eyes:

Navitimer B01 SWISS Limited Edition

Bron: https://www.breitling.com/nl-en/news/details/breitling-and-swiss-bring-the-navitimer-back-on-board-44065

22 likes

Aan de keuken tafel een beetje aan het leren….
En shinnen met die Steelfish

@BadgeandBezel ik weet het nog steeds niet :wink:

16 likes

Mijn Beauty’s

21 likes

Topper , hele goeie smaak, dat is precies zoals ik mijn toekomstige Breitling wil hebben. super band en horloge.

1 like

Mijn Breitling Chronomat Vitesse verkocht en eigenlijk meteen spijt, gelukkig vandaag een nieuwe kunnen kopen bij Fabian van FAB timepieces in Rijswijk ( zeer aan te bevelen ).
Mijn nieuwe Vitesse maar dan in staal/goud ( beetje bling kan geen kwaad in het leven )

24 likes

Erg gaaf man
Jaloers op…….

1 like

Ik zat al een tijdje te kijken naar een vouwsluiting op de rubber Rouleaux band en vandaag maar eens erop laten zetten.

Staat goed en zit heerlijk. Ben ook gelijk mooi van de overtollige uitstekende band af die je normaal bij een gewone gesp/doorn sluiting hebt.
Deze vouwsluiting is volgens Breitling uitsluitend voor de lederen banden, maar past ook perfect op rubber. Zie ook niet in waarom niet? Dank ook aan het meedenken en ‘gewoon maar eens uitproberen’ van de juwelier!:+1:t2:

Zonder pica’s geen verhaal!

14 likes

Dat is nog best slim gezien :slight_smile:

Al vind ik die oudere sluiting enorm slecht zitten… direct van de navi gegooid

1 like

Ik vind hem wel lekker bollen rond de pols, maar heb ook wel 22 cm. polsomtrek. Dat scheelt misschien ook wel.
Deze sluiting heeft alleen geen drukknop vergrendeling en dat vind ik wel jammer. Op m’n blauwe rubber band zit de vouwsluiting met 2 knoppen, maar die is weer niet geschikt voor deze band.

10 likes

22 likes

17 likes

Mooie Avenger beschikbaar in het blauwe gedeelte

13 likes

Ik vind het er mooi uit zien :ok_hand:

1 like

Oehhhhhhhh :star_struck::star_struck:

1 like

Dat die nog niet weg is! Echt een super scherpe prijs!

2 likes

Thanks!:+1:t2:

En ook niet bij een Breitling.

1 like