Zou t mogelijk zijn de gepolijste middenbaan ook te laten matteren/borstelen dat heel de band t zelfde is?
Bij een AD laten doen?
Ja, Clem Vercammen in Heist-op-den-berg (belgïe)
Beetje ver uit de buurt. Zal eens vragen bij pertijs in Breda
Toch weer terug op de stalen band. Ik kan nog geen vrienden worden met de blauwe rubber Breitling band helaas.
Moet je rubberband met vouwsluiting pakken. Die zitten super
Probleem is dat hij vooral klemt aan de zijkant van de polsen en gewoon niet lekker zit. Ik twijfel om zoveel geld uit te geven voor weer een andere band. Mijn broer heeft nog een outerknown band die ik misschien ga proberen.
Proberen van een ander altijd beter voor geld uitgeven idd
Heb vandaag de canvas band er maar weer opgezet.
Die verrekte stalenband begon weer te knellen, idioot dat je die niet een klein beetje losser of strakker kan zetten.
Wat hierboven ook al is gezegd, de versie met vouwsluiting draagt echt comfortabel. Ik herken wat je zegt met de normale rubber band. Ik heb nu ook met vouwsluiting en die draagt heerlijk.
Overigens wissel ik ook af tussen staal en rubber hoor. Beiden gewoon fijne banden op de SuperOcean.
Als ik een beetje door de oogharen op de Breitling site naar de SO op rubber kijk denk ik zeker dat het een mooie combi is
weet niet of ik de nieuwe zo mooi vind
Ik zou op de nieuwe SO voor rubber kiezen en niet voor staal. Vind die combi veel mooier.
Ik twijfel nog tussen groen en zwart. Blauw vind ik hem toch minder mooi.