Gefeliciteerd!
Ik heb zwart op staal. Ik moet op rubber nog in t echt gaan bekijken. Daarnaast vind ik op staal wel mooi, maar wil de centerlinks wel laten borstelen
Kan ik beamen, draagt perfect comfortabel! Geen uitstekend stuk band wat ergens achter blijft hangen en een fijne micro verstelling.
Kost helaas een paar cent, maar dan heb je ook wat!
Deze band bedoelde ik, of deze mooi zou staan op de nieuwe superocean
Denk het wel.
Het zijn lekkere dikke banden en ik vind ze daardoor ook altijd wel mooi aansluiten op de kast, dat er niet zoān grote opening of gleuf tussen zit. Het vormt en buigt als het ware wat mee met de kast!
Je kan ook altijd eerst zoān originele band doen maar dan met een universele doorn/gesp sluiting. Kost je een keer max ā¬80/90 denk ik.
Bevalt het, dan kun je voor de vouwsluiting met bijbehorende band (is een andere dan de doorn/gesp) gaan.
Ze zijn echt fijn en heb hem nu al voor de 2e keer gekocht, ook weer voor de Aerospace.
Bizar eigenlijk, ik had ooit al een keer exact dezelfde Aerospace Evo met blauwe rubber band en de vouwsluiting gekocht, precies zoals als ik het nu weer hebā¦š«£
Hier misschien nog tips voor een dikke militaire stijl canvas/textiel band (met lederen oid binnenkantā¦iig geen rubber). Lijkt mij lekker als afwisseling met de rubber band op mān Colt.
Als voorbeeldā¦
@anon53002072EV uitstekend plan ā¦ook ff doen!
Fock
Echt poe te gaaf
Bah wat mooiā¦
Eikel!!! Grrrrrrr⦠Zo kan ik toch nooit de rem erop houden.
Tudor kopen š«£
Plaatje als voorbeeld van de band die ik zoek hehā¦
Qua band.
Clovers even contacten.
Die maakt wat jij wilt en hoe jij dat wilt.
Custom van stijl tot maatvoering.
Thx ja mij welbekend. Is het enige idee dat ik tot nu toe hebā¦buiten een paar op Etsyā¦maar die zijn prijzig (eur 108)
Die was ik ook al tegengekomen maar tandjes wat een prijs
Ben een beetje op dezelfde zoektocht voor de Aerospace. Grijs Breitling heb ik al, idd veel te duur maar ja
Mss is dit iets, meerdere kleuren. Zit ik ook naar te kijken maar niet goedkoop ook.
Thx. Nee cordura vind ik niksā¦te stug vaak en kwaliteit ook vaak minder helaas.
Duur maar wel fijn
Ok thnx. Dacht dat het bij de duurdere wel mee viel maar dan zoek ik ook weer verder
De stalen band kan je eigenlijk toch wel perfekt afstellenā¦per halve schakelā¦tochā¦
Bij mij ging dat perfekt toen ik kocht bij dealer. Was iet te vast⦠en een halve erbij was ie perfektā¦
Tis maar wat ik denk heā¦
Dealer zei het zelf dat het geen probleem wasā¦