Breitling Only Deel V

:rofl::rofl:

Mijn shoot is van minder indrukwekkende kwaliteit als @MannetjeMar, maar ook ik ben verknocht geraakt aan de nieuwe Chronomat, de GMT in 40mm.

Het ETA uurwerk was snel vergeven toen ik het horloge in handen had. Ben er nog niet over uit wat ik de beste feature vind; de dunne kast, rouleaux band of groene wijzerplaat.

26 likes

:star_struck:

1 like

Alle drie gewoon :sunglasses:

Erg mooi deze kleur groen ook!

Dat opgerolde “ding” waar je je horloge om hebt zitten is trouwens een watchpoutch… rol hem maar eens uit :sweat_smile:

2 likes

:face_with_hand_over_mouth:

11 likes

13 likes

Goedemorgen, een fijn weekend allemaal :+1:

19 likes

24 likes

Schitterend!! Ik heb hem zelf ook.
Vond het in het begin wel jammer inderdaad geen inhouse uurwerk maar de band en de groene wijzerplaat maken alles dubbel en dwars goed. Mij is verteld door AD dat deze gmt ontworpen is voor de Italiaanse Airforce die je ziet vliegen tijdens de Formule 1 voor de start.

En kleuren pallet van de wijzerplaat is geweldig.

Heel veel draagplezier gewenst!

1 like

17 likes

Koffie , :sunny: , Breitling en weekend…wat een feest :partying_face:

24 likes

16 likes

16 likes

Band gematteerd. Ik vind t stukken mooier

25 likes

Prachtig :heart_eyes:

Zijn er Breitling experts die hier iets over weten? Ik kom zelf niet verder dan een telemetre uit de jaren 40(?). Is er ooit een geveild maar meer weet ik er niet van. Iemand een idee?

8 likes

Rommelmarkt vondst?

Hij heeft hem ooit een keer verkegen via een ruil volgens mij. Ik zal het hem eens vragen

Ben geen kenner maar iets zegt me dat die plaat niet klopt. De minuten cijfers staan niet netjes rond de secondering. De 4 hevelt er zelfs iets overheen. De subdials staan niet netjes uitgelijnd op de binnenring. Als ik Google op andere exemplaren staat dit wel goed allemaal.

Ik ga het doorgeven, ik had het zelf nog niet eens gezien